Kapalıyım, kargocu açık gördü beni ne yapmam lazım?

Çok rahatsiz hissediyorum vicdanen kapiyi ben acmadim ama bana sorunca kapiyi açan yakınım bende kapinin kenarindan baktim o da kapiyi full acmis dusunemedim oylelik gordu. Kargoda bizim degildi zaten o yuzden sormuştu ben miyim diye. Tovbe mi etmem lazim çok kotu hissediyorum
Kapalıyım, kargocu açık gördü beni ne yapmam lazım?
Cevapla