Çocukluk arkadaşımı yeni arkadaşından kıskanıyorum, anormal miyim?

16 senelik bir dostluğumuz, daha doğrusu kardeşliğimiz var. İlk kez bu sene ayrıldık farklı şehirlere, farklı üniversitelere gitmek için. Tabi ki arkadaşlar edineceğiz ama 1 seneden kızı hemen en yakın arkadaşlarından biri olarak ilan etmesi sinirimi bozdu. Yeni arkadaşıyla tatile çıktı bir de beni çağırmadan. Konuştuğumuz da da arkadaşının daveti olduğu için gittiğini ben, arkadaşıyla tanışmadığım için çağıramadığını söyledi. Arkadaşımı aşırı kıskanıyorum. Normal mi bu durum?

Çocukluk arkadaşımı yeni arkadaşından kıskanıyorum, anormal miyim?
Cevapla