Zaten bir bu eksikti ülkemizi elin yabancısı yönetmesi 🤣ulan biz göndermeye kalktıkça siz burada üremeye başliyorsunuz. Hamam böceği gibi ezdikçe yumurtalarınızı salıypnuz
Kendi ülkesine hayrı olmayan insanların başkasının ülkesine hiç bir faydası olamaz sizide göndericeğimiz zaman gelicek malum kişinin boku yüzünden burdasınız bu vatan bizim kolay kazanılmadı sizlerede bırakmayız
Ben türkçüyüm kardeş atatürkçüyüm bu varanı böyle insanlara bırakılmaz bunlar din kardeşimiz felanda değil ben ülkemde istemediğimi açıkça belirttim küfür kısmında haklı olabilirsin
İstemiyor olabilirsiniz ama göç etme gibi hakları var gelebilirler Türkiye'ye, ben Türk'üm Atatürkçü değilim ancak kanunları daha iyi biliyorum ve saygılıyım, Türkçü olmanın ne faydası var sonuçta sende esmer ve suriyeli biri olarak doğabilirdin sen mi seçtin türk olmayı?
Göç etme haklarına bişey demiyorum ama bu insanlar zamanında göç ederek gelmediler buraya mülteci olarak geldiler ve gitmeleri gerekiyordu ondan sonra göç üzerinden gelebilmelerinde herhangi bir sorun yok benim karın ağrım ülkelerindeki çoğu sorunlar bittikleri halde burada kalmaları anlıyormusunuz evet türk olarak doğmayabilirdim inan bana ben suriyeli biri olarak doğsaydım bu ülkemdeki savaş bittikten sonra ülkeme dönerdim bu insanlara ekmek dağıtır gibi vatandaşlık dağıttılar
Bu insanların ülkede olmasının ve bu kadar yoğun nüfusuna sahip olmalarının tek nedeni rte sırf oy toplamak için doldurdu bu insanları aramıza (sınır namustur) duydunmu sen hiç bu kelimeyi bizim sınırlarımız hiçe sayıldı sureyililerden haz etmiyorum bu insanların türk topraklarında olmasından rahatsızlık duyuyorum anlıyormusun?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Zaten bir bu eksikti ülkemizi elin yabancısı yönetmesi 🤣ulan biz göndermeye kalktıkça siz burada üremeye başliyorsunuz. Hamam böceği gibi ezdikçe yumurtalarınızı salıypnuz
Tabi ki olabilirsin. Biraz yalakalık biraz yandaşlık, omurgasız olmak ve her şeye yarabbi şükür demek. Yolun açık olsun vekilim.
Bence ülkene dön ve orada milletvekili ol istemiyoruz olum sizi ülkede ülkenize dönün am””
Saygılı olun , sizinle aynı haklara sahip kendisi , bunu unutmayın.
Kendi ülkesine hayrı olmayan insanların başkasının ülkesine hiç bir faydası olamaz sizide göndericeğimiz zaman gelicek malum kişinin boku yüzünden burdasınız bu vatan bizim kolay kazanılmadı sizlerede bırakmayız
Bunun aynısını kanunların önünde söyleyebilir misiniz
@seriatdiniislam kendi ülkemde olmasını istemediğimi söylediğim içinmi saygısız oldum
Bunun aynısını kanunlar önünden söylerim kendi fikirlerimi açıkça beyan edebilirim
Ancak, küfür ettiniz sorun küfür etmenizde
Ben türkçüyüm kardeş atatürkçüyüm bu varanı böyle insanlara bırakılmaz bunlar din kardeşimiz felanda değil ben ülkemde istemediğimi açıkça belirttim küfür kısmında haklı olabilirsin
İstemiyor olabilirsiniz ama göç etme gibi hakları var gelebilirler Türkiye'ye, ben Türk'üm Atatürkçü değilim ancak kanunları daha iyi biliyorum ve saygılıyım, Türkçü olmanın ne faydası var sonuçta sende esmer ve suriyeli biri olarak doğabilirdin sen mi seçtin türk olmayı?
Göç etme haklarına bişey demiyorum ama bu insanlar zamanında göç ederek gelmediler buraya mülteci olarak geldiler ve gitmeleri gerekiyordu ondan sonra göç üzerinden gelebilmelerinde herhangi bir sorun yok benim karın ağrım ülkelerindeki çoğu sorunlar bittikleri halde burada kalmaları anlıyormusunuz evet türk olarak doğmayabilirdim inan bana ben suriyeli biri olarak doğsaydım bu ülkemdeki savaş bittikten sonra ülkeme dönerdim bu insanlara ekmek dağıtır gibi vatandaşlık dağıttılar
Dediğiniz doğru olabilir ama karşınızdaki kişinin sorduğu soru "suriyeliyim milletvekili olabilir miyim?" Sizin verdiğiniz cevap hem alakasız hem kaba
Bu insanların ülkede olmasının ve bu kadar yoğun nüfusuna sahip olmalarının tek nedeni rte sırf oy toplamak için doldurdu bu insanları aramıza (sınır namustur) duydunmu sen hiç bu kelimeyi bizim sınırlarımız hiçe sayıldı sureyililerden haz etmiyorum bu insanların türk topraklarında olmasından rahatsızlık duyuyorum anlıyormusun?
Anlıyorum, herkes eşit kanunlar önünde 😉
maalesef
Merhaba tanışmaya nedersin
Olabilirsin tc vatandaşlığı varsa😇😉😉
Hatta şansın bana göre aşırı yüksek. 😃😃
TC vatandasiysan olabilir
Olabilir sin ister sen yardım ederim
Olmaz mı
Olursun
Bende olcam
Cixnxkfnskfndkdndk
Sg köyüne dön
Yaş kaç