Ben şeriat istiyorum. Türkiye'ye gelir mk?

Kadınların okumasına çalışmasına, gerekmedikçe dışarı çıkmasına, kocalarına itaat etmemelerine karşıyım.

. kadın dediğin; kapanır, çalışmaz okumaz, babası (varsa abisi, erkek kardeş (leri) bakar) ondan sonra evlenir ve kocasının kanatları altına girer, yani kocası artık sorumludur kadından.

Kadın; eşine her anlamda itaat etmeli, çocuk doğurup çocuk büyütmeli, kocasının gözünün dışarıya kaymasına biraz olsun göz yummalıdır, kocasından izinsiz dışarı asla çıkmamalı, eğer çıkarsa kocası gereken neyse onu yapmalı...

Güncellemeler
+1 yıl
*mi?*
Ben şeriat istiyorum. Türkiye'ye gelir mk?
Cevapla