Justin Bieber düşmanlığı nedir? Anlayamadım. Türk erkekleri neden Justin Bieberdan nefret eder? Çocuk yakışıklı diye çekemeyen bir çok insan var
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılsoru mu tabikide justin sadece bir ikon bir simge piyasanın böyle bir tipe ihtiyacı vardı ve onu seçtiler hatırlarsanız bir aralar boy bandlar modaydı n'sync backstreet boys blue onlar da zamanında esti gürledi ama şimdi ortalarda yoklar ha aradaki fark onların cidden müzikal yetenekleride vardı. Eğer sözleri sadece "baby baby baby oh" olan 4 kişinin yazıp 3 kişinin bestelediği ve 2 kişininde prodüktörlüğünü yaptığı 3 akordan oluşan justin bieber'ın sadece söylediği dandik bir parça dave mustaine(megadeth)'in tek başına yazdığı bestelediği prodüktörlüğünü yaptığı tam bir armoni cenneti olan symphony of destruction'dan daha fazla dinleniyorsa ve ilgi görüyorsa sorun onlarda değil bizdedir arkadaş
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılÇocuk yakışıklı ve başarılı .. Yeteneği de var ama onu beğenmeyenlerin büyük kısmı kıskanıyor arkadaşlar.. İtiraf edeyim ben de o düşüncedeydim ama artık eskisi gibi karamsar değilim. Türk erkekleri alışmış star olup ta oraya buraya saldıran, her lafı olay olan yıldızlara.. Peki bu Justin öyle mi? Çocuk hep sabrediyor .. Düşünsenize sizi seven olduğu gibi neredeyse milyar tane sevmeyeni var.. Ama bu çocuk bütün bunlara karşı çıkıyor ve sabrediyor. İnanın yerinde kim olsa dayanamaz "beni sevmeyenleri ben de sevmiyorum" derdi. Ama her fırsatta mütevazi kişiliğini koruyor... Lafın özü bu çocuk tam benim adamım arkadaşlar .. Sevmeyen de kıskanıyor itiraf etsin :)
00 Yorumla
Yakışıklı DEĞİL çok itici kız gibi suratı var ve hayatımda ilk defa bir insandan bu kadar nefret ediyorum.
Çocuk "Baby baby oh" dedi ünlü oldu. Youtube'dan çıktı. Onun dışında sesi ne kadar güzel olan şarkı söyleyen insanlar vardı halbuki o sitede. Güya sahnedeki duruşuna falan bakmışlar, eli cebinde iki üç ileri geri gidiyor yeteneksiz, sesi yeni yeni kalınlaşmaya başladı bi' havalarda, "Hayranlarını ziyaret etti." diyor 3 yaşındaki kızın evine gitmiş falan. Sevmiyorum işte, nefret edenleriyle hayranları sayıca yarışıyorlar.
link tipe bak.21 Yorumla- +1 yıl
sen kendi tipine bak domuz gibisin
+1 yılşarkılsrını sevmiyorum ama çocuğun bi sürü yeteneği var.ben justini çok beğeniyorum.yine söylüyorum şarkılarını dinlemem.onun gibi insanlar çok nadir.beğenmeyenlerin çekemediklerini düşünüyorum.
03 Yorumla- +1 yıl
en iyi cevap için teşekkürr ederim.aynı fikirde olmak güzel.
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
39
Cevap
56Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yıl
+1 yılBöyle birini kim sever Allah aşkına :OO link
96 Yorumla- +1 yıl
Adı üstünde ''Çocuk''
- +1 yıl
güldüm ya:D +1
- +1 yıl
Hahahaha bu nedir yaa =)
- +1 yıl
ahahahaa +100 ya o derece :D
- +1 yıl
mal yaa o kadar ergensinki shop olanlı footyu atmışssın mal mk
+1 yılbunun sevip sevmemekle alakası yok aslında. bi kere Türk insanı çocuk şarkısı görmedi ki onun gibi bizde emrah çıktı küçük ibo çıktı arabesk adamlar yani acı çeken ezilmişliğin sembolleriydiler. e şimdi adam kalkmış en güzel kızı götürüyo e baya da parası var mecburen geniş bakamayan adam yadırgıyo ve önyargılı bakıyo. ha justin in çok sıkı hayranıyım ama justin denen veledin değil asıl justin olan justin timberlake in...
10 YorumlaJustin Bieber'dan sadece Türk erkekleri değil bütün dünya erkekleri nefret ediyor.Tip yok ses yok.Daha bu yaşta şöhrete kendini fazlasıyla kaptırmış,bir ara rap yapacaktı(Allah muhafaza),bazı hayranları Twitter'da o,2Pac'tan Snoop Dogg'tan bile iyi rap yapar diyorlardı.İşte ben bunlar yüzünden nefret ediyorum ve size Justin Bieber'a karşı yapılmış en sert şarkıyı sunarak ayrılıyorum:
https://www.youtube.com/watch?v=CsZDETxzmtY13 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
öyle tabii,ergen kızlar veledi yere göğe sığdıramıyorlar.Ardından neymiş,Justin Bieber bir sonraki Michael Jackson olacakmış,buna kendinizde inanabiliyor musunuz?Velet geliyor,Türk kızları ter kokuyor diyor siz hal� yok Justin böyle yok şöyle.Gidin Michael Jackson dinleyin en azından 'ADAM' gibi birini dinlemiş olursunuz.Hem dövmeyle erkek olunmuyor biliyor musun?Velette tüy yok bişi yok.
- +1 yıl
Katılıyorum ve adamım Bizarre
Ustam konuşmaya gerek yok sevsenizde sevmesenızde adam paraya para demiyor albümleri yeterince iyi satıyor senin yolda bile göremeyeceğin adamlarla takılıyor
sempatim var mi yok ilgim var mi yok şarkıların dinler miyim yok ama doğrularıda söylemek lazım20 YorumlaÖyle bir nefretin oluşabilmesi için Justin Bieber'ın erkek olması gerekirdi. O daha bir çocuk. Hani şimdi Gerard Butler'dan nefret etseler anlarım...
Bence erkekler Justin'i umursamamalı...50 Yorumla
+1 yılÇünkü burda dedemiz yaşındaki insanlar hala geçim zorluğu yaşayabilirken kıç kadar çocuğun orda paralarla dans etmesi zorumuza gidiyor. link Gerçekten devasa bir ses olsa sonuna kadar destekçisi olurdum.Her şey bir yana kıskanmıyor da değilim.Çünkü biz onun yaşındayken öss derdiyle uğraşıyor oluyoruz.Gençliğimiz ölüyor.
00 Yorumlasahsen bn umursamadığm birinden nfret etmem ama herkes justindan nefret ediyi çnki türk kızları justinnnn diye çğlık faln atıyi :P komik bnce fan dsnda seyler bnlar bnde severm ama çığlık atp ağlamam yane :P
00 Yorumlahaha yakşıklımı? ykşıklı görmesk kandırcan sende he :) johnny depp 49 yaşnda olmsna rağmn o justin biber kılıklıa 10 basar be!.
23 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle ;)
- +1 yıl
siz ikinizde malsınız la ey güzela allahımın mallrı bz sanki burada jonny depp e tipsiz dedik ama şu bir gerçekki justin bieberden daha yakışıklısı yok kaşarlar
- +1 yıl
@sevimliadyalin zaten ona tipsiz demedik tek bildiğin küfür mü? yaptığı hareketler çok saçma dans show olsa anlarım birde sesini pek iyi kullanamıyor zaten bugünlerde sese değil tipe bakılıyor ne kadar tipin düzgünse o kadar başarılısın ses mes önemli değil
bende nefret ediyorum kucuk cocuk o yaa neresi yakisikli onun :S
22 Yorumla
+1 yılben kesinlikle forever belieberim justini sevmemlerinin nedeni o bir zamanlar sokakta gitar calıp eve para getiriyoken şimdi dünya yıldızı ve cok başarılı cok yakışıklı olması onları rahatsız ediyor justine laf edenin mk gerçekten ciddiyim o benim herşeyim birtanem aşkım yaşam kaynağım haytım tekrar söylüyorum ona laf edenin mk not olarak şunuda ekliyim belieber olanlar kardeşimdir onlarıda coookk seviyorum :)
01 Yorumla- +1 yıl
eğer başarı hikayesi istiyorsan Eminem'i Tupac'ı daha çok var... öneriyorum geçmişinde şimdide aynılar
Aile & Toplum konusunda 358 cevap paylaştı. o kadar küçük yaşta birinin belki milyonlar kazanması etkili. yani bir nevi kıskançlık o da bir insan evladı
ha metallica solisti ha justin, kişilik olarak bakınca fark yok benim için, yabancı insanlardan ibaretler takılmayın yani bu kadar.00 Yorumla93lüymüş, lan telefonda sesimi duysan tedirgin olucak kadar küçüksün 15-16. 14 lük justin fanı kızlarla takılmak için aptal aptal heyecanlara girmene gerek yok. Bizde mia martina, inna vb seviyoruz ama aşık değiliz dinliyoruz. Çocuk musunuz abim
12 Yorumla- +1 yıl
haklısın whyle destekliyorum :)
sen 95li misin ? o salak çocuğu sevenleri anlamıyorum zaten bu soruyu görünce iyice gıcık oldum
22 Yorumla- +1 yıl
yaw mal sg yaa mk beyinsizi salak sen ne anlarsın mk piç
çoçuğun sesi güzel abi sevmiyorsan susacaksın sevenlere saygı göstereceksin he ben seviyormuyum yok sesi güzel ama
10 Yorumla
+1 yılTürk erkeği erkeklerden hoşlanmazda ondan ;) ben hiç görmedim bu erkek çok yakışıklı uff falan diye bir bayanı sorsaydın hadi neysede erkek cıx
04 Yorumla- +1 yıl
eee madem katılıyorsun sorunda diyorsun ki yakışıklı oldugu için çekemeyenler var die enterasan
- +1 yıl
heh şimdi oldu
illuminatinin adamı... çekememezlik falan değil ne yaparsa yapsın canım... benim justinle tek sorunum illuminati :D
05 Yorumlapopüler olmasından dolayı sadece türk erkekleri değil tüm dünya erkekleri nefret ediyor.
20 Yorumla
+1 yılBazı salak kızlar justin biebere hayranlık duyduğu için Amerika'nın küçük emrahı.
10 YorumlaSelena ablasiyla yakışmıyorlar ya belki ondandr :))
23 Yorumla
+1 yılismini ilk defa duydum
fotoğraflarını gördüm
kaç yaşında bilmiyorum ama çocuksu sankii
ama hakkı var güzel çocuk ama yakışıklı ?00 Yorumla
+1 yılçekememezlik.
yani bn sevmiyrm onu öyle hayranı falan değilim ama ona ölüp biten binlerce kız var.kıskançlık meselesi01 Yorumla- +1 yıl
ben ölüp bitiyorum aşkımaa <3
şahsen bi düşmanlığım olanlarıda anlamıyorum zaten bence en iyi hır çıkarmamak :)
00 Yorumla
+1 yılne yani bizde mi aşık olalım :D sizin adriana limaya olan tutmunuz neyse bizimkisi de o hesap :D zaten bu gidişle o da diğerleri gibi top olur toptan kurtuluruz :D:D
10 Yorumlaazına çarpılası bi tipi var belkide bukadar büyüttükleri için bilmiyorum hele taksimde onun şarkısını söyleyerek koşturan kızları gördükten sonra iyice tiksindim o kızlarıda Allaha havale ediyorum.
10 Yorumlaabi ilah değil bişey değil neyin kafasını yaşıyonus çok saçma boş bir insan
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 581 cevap paylaştı. justin'e bir (1) , onu çekemeyen türk erkeklerine iki (2)
00 Yorumla- 00 Yorumla
kimseden nefret etmem ama justin bieber zaten erkek değilki. gay midir nedir anlamadım. top işte ne yaparsın. yakışıklı da değil.
20 Yorumla
+1 yıl20 YorumlaYakışıklı değil. Masum bir yüzü var sadece. Mmm biraz da kız gibi :):)
12 Yorumlabirilerinin yularını tuttugu ve hersene bir konu uzerinde öduller almasını dunyayı yöneten insanlar tarafından desteklenen paralı ezik bir köle
onu sevmem için bir neden yok sevmemem içinse cok00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen one directionu daha çok seviyorum ama justin bieber da iyi erkeklerin justin biebera düşmanlığı bence yetenekli yakışıklı olduğu için olabilir ama bu benim kendi düşüncem
00 Yorumlajustin e çok laf edildi hala da ediliyor.ama o hala yılın en iyi erkeği seçilmeyi beceriyor. kim ne derse desin o çok başarılı ve 50 milyon hayranı var .başkaları istediği kadar konuşabilir. o bir kral
00 Yorumla
+1 yılIq seviyesi -sonsuza kadar giden fanları yüzünden .
00 Yorumla
+1 yıltoplumun genel yargısı kendinden önce gelen sperme yol vermeyenlerden hep nefret edilmiştir :)
00 Yorumla
+1 yılitici yoksa çok ünlü artis var ama o i*neden gıcık kapıyomm
00 YorumlaErken yaşta hepsi elinin altında olduğu için , kıskançlıktan yani :)
10 Yorumlapopülerliği veya parası bana ilgilendirmez ama şımarık ergen havası var itici geliyor o yuzden ama sevene saygım sonsuz
00 Yorumla
+1 yıl00 Yorumla
+1 yılne nefreti ki bu? bunlar saçma ergen tirpleri. neden nefret edilmesi için sebep mi var? eğer nefret ediyorum diyenler eziklerse bu onların sorunu
00 Yorumlasadece erkekler degilki bi çok kızda nefret ediyor.Nefret edilmicek gibi de degil hani
22 Yorumla- +1 yıl
sg mal ondan nefret ediyosun tm ama saygı duymasını bil mk piçi
- +1 yıl
@sevimliadyalin o justine küfür etmedi ki saygılı konuşsun sadece eleştirmiş hem saygılı diyorsun hem de ana bacı giriyosun ve sen TDK ya tepki olarak mı doğdun? tamam tm değil
+1 yılkız kılıklı erkeklerdenn pek hoşlanmayızz . bunu sorman bile saçma :)
10 Yorumla
+1 yıltürk erkekleri değil canım türk ergen erkek çocukları de ben gayette seviyorum
00 Yorumla
+1 yılBunlar yüzünden
https://www.youtube.com/watch?v=gGfjDUO2y4I00 YorumlaTürkiye Cumhuriyeti bayanlarına hakaret eden bir insanı neden nefret etmeyelim ki :S
00 Yorumla
+1 yılTanımıyorum. Demek ki benim tanımam için gereken eşik değeri aşamamış.
00 Yorumlaergenlik döneminde olan gençlerin geçiş evresinin bir parçası .
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılben kızım ben bile nefret ediyorum. yakısıklı mı velet be o.
40 Yorumla- 00 Yorumla
+1 yılbilmem dünyaya geldim herkes müslümandı bende müslüman oldum, justini duydum kimse sevmiyor bende sevmedim
10 Yorumla
+1 yılcastinin ki cük bile değil pipi o daha sabi garip guraba
00 YorumlaBir de sevselerdi, hatta posterlerini falan assalardı zaten di mi :(
00 Yorumlabir insan evladı 2,797,169 dislike alabiliyorsa vardır elbet bir sebebi.
youtube.com/watch?v=kffacxfA7G400 YorumlaÇok yanlış geldin sen.
62 Yorumlayoo bende nefret ediiyoomm edenlerde hakli bence
33 Yorumla- +1 yıl
yaw mk ne malsın yaa ondan nefret edebilmen için aptal gerizekalı olman gerekir sende öylesin demekki *
Bende nefret ediyorum kendini beenmis gıcık bir cocuk ayrica seside b*k gibi tam ergen sesi
02 Yorumla- +1 yıl
senin sesinde * gibi
Biber miber sevmem ben. Salataya bile koymam...
20 Yorumlasadece türk erkekleri mi?
14 Yorumla
+1 yılçoluk çocuk şarkıcısı
16 Yorumla- +1 yıl
tamam işte bizim ülkede ergenlerin hastalıklı beğenisini kazandığı için böyle oluyo.:D
- +1 yıl
biz evde otururken o cocuk beybi beybi deyip para kazanıyo abi gelde nefret etme.peh:D
- +1 yıl
sorun adamın calısmadan alması zaten.d çalışsan o kadar olmaz.
- Devamını Gör (35)
Devamını Gör(80)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Justin Bieber düşmanlığı neden? Türk erkekleri neden Justin Bieber'dan nefret eder?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar