Selam, Bugün önemli bir sunumum var. Heyecanlıyım. Yetiştirmem gereken önemli işlerimde var. Ekstra yoğunum skfkska. Ama işimi seviyorum neyse ya sizler nasılsınız, napıyorsunuz?
Nasılsınız bakalım KS’ciler, bugün ne işleriniz var?
Yanılıyor olabilirim ama geçen gün bir sorunuzda beyazın size yakışacağını söylemiştim sanırım. Eğer o kişiyseniz şimdi gönül rahatlığı ile diyebilirim çok yakışmış.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Kafa dağıtmak için bu siteye üye oldum bu aralar sıkıntıdayım
Bugün izinliyim ama aklım işimde, Muhtemelen ya uzaktan ya da isyerine gidip bazı acil durumlara müdahale edebilirim şu an bunun kararsızlığı içinde kahvemi yapıyorum. Sorumluluk ve iş sevgisi böyle durumlara sebep olabiliyor.