Ailem açılmama izin vermiyor, ne yapmam lazım?

Bakın ben hayatımı hep yanlız gecirmis biriyim, ailem tamam vardi ama hep yok gibiydi. Neyse ben lise birinci sınıfı bitirdikten sonra ailem beni okuldan aldı ve tarikatların yatılı kurslarından birine iki sene gönderdi tabii karantina olunca evde kalmak zorunda kaldım. Hiçbir yakın arkadaşım veya çevrem yoktu, bu yatılı Kur'an kursuna gittiğim içinde haliyle kapanmak zorunda kaldım. Ve senelerce kapalı yaşadım dışarı bile çıkıp sosyalleşemedim, bir arkadaş grubum olmadı, gezip eğlenmedim. Annemle babam o kadar katı insanlar ki bu konunuyu cesaret edip açamıyorum bile.. sürekli evdeyim liseyi bile dışardan okumak zorunda kaldım. Yeterli bilgim yok hiçbir şeyle alakalı ve bu yaz sıcağına rağmen evde oturmak zorundayım. Onlar dışarıda eğlenirken (kız kardeşim var benden sadece küçük ve o da açık) ben kapalı olduğum ve istemediğim için çıkamıyorum. Ne yapsam ailemi mutlu edemiyorum, ne yapacağım? Bana etmedikleri hakaret şiddet kalmıyor ben her dediklerine tamam dediğim halde. Çok yoruldum artık açılıp özgür bir birey olmak istiyorum..

Ailem açılmama izin vermiyor, ne yapmam lazım?
Cevapla