Arkadaşımla çok samimiyiz ailesiyle de öyle gelip giderim sürekli annesiyle babasıyla. Babası da çok sevdiğim birisi özellikle beni kızı gibi sever arkadaşımla beni ayırt etmez.
Arkadaşım instaya fotoğraf atmış babasıyla ben de arkadaşımla mesajlaşırken konuşurken falan hep kullandığım tabirle "kocacığım ne yakışıklı çıkmış yaa yerim" yazdım.
Aradan birkaç saat geçti annesi beni aradı azarladı ne biçim kızsın sen, terbiyesiz, evli adama ne yazıyorsun falan filan. Tatlış dediğim kadının içinden canavar çıktı resmen. Bir daha bu eve gelme seni ailene söylerim bir daha da kızımla görüşmeyeceksin dedi.
Ne yaptım ki ben ya nasıl affettiricem kendimi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer