Küçüklüğümden beri baskı kurdukları için hiçbir şeyi kendi başıma yapamıyorum. Ama ailem beni suçluyor, kim haklı?

Sürekli tartışıyoruz sebebi de şu: ben hiç tek başıma uçağa binmedim otobüse binip gidip geldim tek ama. Ve üniversiteye gidiyorum, geçen sene başladım, ailemle birlikte gittik, ama artık onlarla beraber gitmek istemiyorum kendi başıma yapmak istiyorum ama izin vermiyolar yapamayacağımı düşünüyorlar, o yüzden ablam benle geleceğini söyledi uçakla ne hikmetse benim gideceğim zaman izin alacakmış işinden, ben dün bunu reddedince fırına bile gitmedin daha dedi, evet doğru gitmedim markete de 1 kereden başka gitmişliğim yok tek başıma çünkü zorlanıyorum ama otobüse bindiysem bunu da yaparım diye düşündüm ama annem de sen daha uçağa binmedin hiç tek bu sefer ablan gelsin sonrakilerde gidersin kendin diyince iyice ozguvenimi düşürüyorlar, ve zaten ben bu zamana kadar hep birileriyle bindim ilk tek gidişim neden simdi olmuyor da bi dahakinde oluyor onu da anlamadım artık çok sıkıldım gerçekten bòyle beni kontrol etmelerinden küçüklüğümden beri baskıyla büyüttükleri için zaten böyle zorlandığımın farkında olmamaları da ayrı bi sorun

Küçüklüğümden beri baskı kurdukları için hiçbir şeyi kendi başıma yapamıyorum. Ama ailem beni suçluyor, kim haklı?
Cevapla