Bunu son yillarda çok düşünmeye başladım keşke en başından Ağrı Muş bitlis Batman Tunceli Diyarbakır Şırnak Hakkari Van Siirt Mardin iller bizde olmasaydi emin olun daha mutlu olurduk Urfa ve Adıyaman i buraya eklemedim çünkü Urfa da Arap Adıyaman da türk nüfusu var onlar bizden ayrıca Urfalı ve Adıyamanlı Kürtlerde bizden sayilirlar apo Urfalı olsa bile pkyi Diyarbakır ve Tunceli'de kurmuştu Urfa'da değil
Ne güzel şehit şehrim olan Antep'e kimse durdistan diyemezdi Dadaş sehirine kimse durdistan diyemezdi Erzurum'a Kars Iğdır desen orasida azeriydi ağrıdan pklilar geldi yerlersti 😢 Iğdır ve Kars bizim için Hatay kadar önemlidir çünkü o şehirler sayesinde türk dünyasına ulaşabiliriz. Bosunami ermenistan i Kars'ın yanına koydular 😡 Iğdır ve Kars'ın demografik yapısını degistimeye çalışıyorlar 😡 Mezopotamya eşekleri erivandan ağrıdan gelmişler Kars'a Kürdistan diyor vatansizlar. Kars için 50.000 türk donarak öldü Ruslar ve ermenielr ile savaştı siz ne yaptınız Mezopotamya eşekleri 😡 ağrı ve Van Ermenilere diger illerde Kürtlere verilirdi bize rahat ederdik 😢
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ne alaka çok yanlış bir bakış açısı güneydoğu insanları spkk hdp vs bunları kastetmiyorum geneli gördüğü üzere yalıyor yanlış veya doğru ama çok iyi insanlar en iyi insanlık doğuda var ben hiç biyerde dopudakş samimiyeti insanlığı görmedim
Anca öyle kandirin milleti
Kim kimi kandırıyo Türkiye tek devlet tek millet bu şekilde ayrıştırma yapamazsınız kendinize gelin
Ah ya keşke verilseydi de coğrafya kader olmasaydı bizim için.
Bunu erkekler anlamıyor işte bak Urfa ve Mardin araplarina onlarda türk değil ama en azından uyum sağlıyor biz Suriye'ye baglancsz demiyolar Arap olsalarda
Bağlanmaya gerek kaldı mı sence? Türkiye zaten Suriye oldu. Komple ülkeyi bağladılar Arap ülkelerine. Avm’de çalışıyorum gelen herkes arap. Gelince’de kilosu 690 lira olan lokumlardan 15-20 kilo alıp gidiyorlar. O sırada Türkler ne mi yapıyor? İkram yiyip gidiyorlar. Zaten bu kaderi kendine reva gören halk, onun için araplara hizmet etmrye devam.
😢nerde çalışıyorsun AVM in adı ne veniza mi
Hayır ama bütün avm’lerde durum böyle. Adamlar 4 çocuk başına birer bakıcı alıp geziyorlar her yeri. Küçücük çocukların elinde son model iphone. Zaten ucuz diye bir sürü ev alıyorlar. Emin olun toprak kaydı alınsa ülkenin yarısından fazlası araplara satılmıştır. Dinimizde şatafattan, gereksiz harcamadan kaçının derler bunu söyleyen insanlar da 1300 odalı sarayında oturup 50 bin dolarlık çanta takıp şatafattan ölen araplara hizmet etmemizi ister.
Ülkede zibilyon tane mülteci var sen hala Türk Kürt sorunu diyorsun gebeş kaplumbağa
😂😂😂kaç milyon kanka
O şehrin insanları değil de o topraklar önemli bizim için
Urfalı ve Adıyamanlı Kürtlere saygım sonsuz onca hakareti yemelerine rağmen hala bizim tarafımızı tutuyolar
Ben urfaliyim 😁
Cidden he kanka siz Urfalı Kürtler neden Türkleri tutuyorsunuz sırf bu yüzden 😂 hdpliler sevmiyo sizi 😂siz bizdensiniz kanak😂
Ya şöyle benim aslım arap ama bende çok sevmem yani her zaman türküm diyorum ben
Ya cidden keşke Şırnak Hakkari yerine halep ve idlipi alınsaydı Türk kökenli Araplar Türkiye'yi seviyor hatta bir asker demişti 90 li yıllarda Mardin'e Arapların olduğu bölgelerde kalırdık arapalrin yanında daha güvende hissediyoruz derdi
Suriye Araplarını sevmem ama kanka
Ya 😂😂 Mardinli ve Urfa Arapları Suriyeliler ile aynı Arap değilmi hadi Suudi Arabistan filan farklı ama 😂 Suriye Araplaru sizin akrabanız
Onların ben ya Allah korusun öyle deme kanka ne akrabası suriye arabi ve Irak arabi bile farklı ya
81 ilimizle gayet iyiyz küçük olsa mutlu olur muyduk bilemem ama doguyu felan gezmek güzel oranın insanları iyidir sadece eğitimsizlikten oluyoe halkin cahil bırakıldıgini düşünüyorum
Ya Allah aşkına Tunceli'nin PK li yetiştirmekten başka ne faydası oldu bu ülkeye
70bin nüfusu var suanki belediye baskanina en iyisi neden acaba
Ya o sadece Tunceli'de yaşıyan Tunceli zehirli bir yilandir
Bence nefret dili kötü bisey iftira dinimizce de günahtır
Ya ne iftirası ya git bak
Tm sizle konuşacak tek kelimem kalmadı
Olmazdı tabiki sadece urfa adıyamanla kalmaz İstanbul için savasırlardı bu seferde
Her yer Türk milletinin. Millet bilincim olmasa trakyada keyfime bakardım
senden ala m.. l kimse var mı acaba bu dünya da? kimin malını kime veriyon? git o zaman ermenistanda yaşa.. orası tam sana göre..
Ya hevaller kişi başı 20 çocuk yapıyor tehlikeyi gormiyon musun
yapıyor diye onlara toprak mı bağışlıyorsun? sende yap? tutan mı var?
Mardinli bir kadın dedi benim 10 çocuk Türk'ün 1 çocuk var benim bitane gitsede bişey olmaz ama Türk'ün 1 tane var dedi
haklı..
Okudum okudum bişey anlamadım
Sen ne anlatiyon la