Türkiye daha küçük bir ülke olsaydı daha mutlu olmazmiydik?

Bunu son yillarda çok düşünmeye başladım keşke en başından Ağrı Muş bitlis Batman Tunceli Diyarbakır Şırnak Hakkari Van Siirt Mardin iller bizde olmasaydi emin olun daha mutlu olurduk Urfa ve Adıyaman i buraya eklemedim çünkü Urfa da Arap Adıyaman da türk nüfusu var onlar bizden ayrıca Urfalı ve Adıyamanlı Kürtlerde bizden sayilirlar apo Urfalı olsa bile pkyi Diyarbakır ve Tunceli'de kurmuştu Urfa'da değil

Ne güzel şehit şehrim olan Antep'e kimse durdistan diyemezdi Dadaş sehirine kimse durdistan diyemezdi Erzurum'a Kars Iğdır desen orasida azeriydi ağrıdan pklilar geldi yerlersti 😢 Iğdır ve Kars bizim için Hatay kadar önemlidir çünkü o şehirler sayesinde türk dünyasına ulaşabiliriz. Bosunami ermenistan i Kars'ın yanına koydular 😡 Iğdır ve Kars'ın demografik yapısını degistimeye çalışıyorlar 😡 Mezopotamya eşekleri erivandan ağrıdan gelmişler Kars'a Kürdistan diyor vatansizlar. Kars için 50.000 türk donarak öldü Ruslar ve ermenielr ile savaştı siz ne yaptınız Mezopotamya eşekleri 😡 ağrı ve Van Ermenilere diger illerde Kürtlere verilirdi bize rahat ederdik 😢

Türkiye daha küçük bir ülke olsaydı daha mutlu olmazmiydik?
Cevapla