Bazen diyorum Türkiye Yunanistan gibi küçük ama mutlu bir ülke olsaydı daha iyi olmazmıydı?

Mesala doğuda mardin şırnak hakkari urfa'nın doğusu diyarbakır siirt bitlis batman van ağrı muş tunceli elazığ sivas maraş gibi iller bizde olmasaydı daha iyi olmazmıydı mesala ben Talat Paşa yerinde olsaydım bu şekilde sınır çeker hırtlar ve ermenileri birine kırdırırdım.

Ermeniler techir edildikten sonra hırtlar ilk o bölgeyi işgal rtti şimdi de doğu bizim batı hepimizin diyolar öyle bir dünya yok

Hırtların ve siyasal islamcı olmasaydı bu ülke İsviçre gibivi olurdu

Bazen diyorum Türkiye Yunanistan gibi küçük ama mutlu bir ülke olsaydı daha iyi olmazmıydı?
Cevapla