Arkadaşlar, sizce de arkadaşımın Doğum günümde böyle mesaj atması iğrenç, ayıp değil mi?

Nefret ettigim insan tipleri part 1
Nefret ettigim insan tipleri part 1

Tchh Bunda desen beyin bile yok üstelik doğum günümü kutlamayı reddetmişt bu yılda 3 şehir gezdim daha ne diyo ayrıca ben 10 yıl önce 13-14 yaşındaydım..

Arkadaşlar, sizce de arkadaşımın Doğum günümde böyle mesaj atması iğrenç, ayıp değil mi?
Cevapla