
Tchh Bunda desen beyin bile yok üstelik doğum günümü kutlamayı reddetmişt bu yılda 3 şehir gezdim daha ne diyo ayrıca ben 10 yıl önce 13-14 yaşındaydım..

Tchh Bunda desen beyin bile yok üstelik doğum günümü kutlamayı reddetmişt bu yılda 3 şehir gezdim daha ne diyo ayrıca ben 10 yıl önce 13-14 yaşındaydım..
Merhaba. Özür dilerim bu arkadaş erkek mi kadın mı?
Çok kaba bir üslup.
Sanki erkek gibi geldi. Sizden sanki hoşlanıyor ama doğru ifade edemiyor gibi. Küçük çocukların hoşlandığı kıza bunu söyleyemeyip de gidip saçını çekmesi gibi düşünebilirsiniz. Tabi bu örnek çok daha rahatsız edici. Çok naptım kiminle birlikte olayım falan hiç hoş değil.
Erkek
Evet bencede öyle birde +18 fotoğraf gönderiyor bana ya whatsappa bildirsen o resmi WhatsApp bile kaldıramaz kapatır görseli ln o kadar utanç verici bir şey bakmak istemiyorum mesajlara artık...
Hayır, hiç etkilenmedim. İlişkimiz düşmanlığa yakın olarak birde Eşimden boşandığımı soruyor ama öyle bir olay yok aramız mük. onunla neden boşanayım ki sanki kendisinin yerine geçmeye çalışıyor mnyk
Birde utanmadan (engeli kaldırmışım yanlışlıkla sanırım) konum at diyo şrfsz
Böyle bir arkadaş mı var hala? yani bu kişi snein arkadaşın olmaya devam etmemeli hiç bir şekilde. eğer sende hoşlanıyorsan ki hoşlansan bile bu şekilde söylemesi yanlış yani bildiğin sapık ve abaza birisi. bu yüzden de bence iletişimi kesmelisin ama kendi kararın tabi ki de. bu yüzden de iğrenç ve ayıp olduğunu düşünüyorum. ayrıca kötü fotolar atıyorsa da direk şikayet etmelisin. engellemelisin hatta
Erkeklere laf etmiyeceğim diyorum. Ama dayanamıyorum yaaaaa... p. rn. izlemekten beyinleri akmış... s. k lafı etti ya sanıyorki hemen yapışacaklar... Denyo
Aaa çık ayıb
Cevap
6Cevap
Benim böyle bir arkadaşım olsa bu mesajdan sonra artık arkadaşım olmazdı
Benim arkadaşım değil 2 haftadan beri birde p3n! s resmi atmış ya terbiyesiz
Önce hesabını şikayet edilen sonra engelleyeceğim bari askıya alınsın hesabı
Edicem*
Belli ki kiskanmis. Cekememis. Psikolojik sorunları olan biri bence. Allah kurtarsin
4 satır yazıp kendini de bizi de yoracağına keşke çocuğu engelleseydin…
Ayrı ayrı mesaj yazıyor satır satır yazmıyor ayrıca 3’ten fazla mesaj atan (neden cvp vermiyorsun, orada mısın, ?, Pist yazıyorlar sonra o mesajdan sonra) bence aşırı itici o anlık işim olabilir cevap yazmayabilirim o yüzden yokken böyle mesajlar atılması hoşuma gitmiyo en fazla 2 olursa daha iyi olur
popişin tavanda ne demek ya? Bu nasıl uslüp? Ben ne diyorum sen ne anlatıyorsun. Bas engeli diyorum sen hala dünya toz ve gaz bulutu diyip insanlık tarihinden bahsediyorsun. Bas engeli dedim detay vermedim ki.
Şikayet edip engelledim ztn
Hadsiz terbiyesiz ya.
Hala görüşüyor musun
2 haftadan beri böyle arkadaşım bile zor diyorum artık.
Ergenliği bitmemiş diye yorumladım
Erkek demi bu
Evet.
Çok yüz vermişsin böyle bişey nasıl konuşur
Yüz vermedim.
Ben öyle düşündüm ya da kişiliği elverişli arkadaşın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?