Genel olarak düğüne falan karşıyım ben. Bilezik takacaklardı parayı nakit vermeliler istediğimizi almalıyız. Şahsen bana 20-30 tane bilezik parası verseler anında gider araba alırım asla takmam o nedir öyle koca kadın gibi 😏
Ya o kadar uzun bir konu ki. Durumları yokmuş sözde ama öyle değil durumları var. Pandemiden dolayı iptal oldu düğün. Onun dışında gelip kayınvalideme altın verenler olmuş ama vermedi bize hiç gerçekten hiçbir şey vermedi. Bizim taraftan gelenleri annem verdi ama. Onları da yedik. Kayınvalidem borç var ben alıcam diyerek aldı. Borç falan yoktu bu arada gerçekten ama zaten sevmediğim için al dedim. O yemese biz yerdik nasıl olsa
Yani altın yemek çok saçma ve yanlış bence sizin hatanız başta o. Ayrıca eşinin ailesi de tam görgüsüz yani pis insanlarıms. o kaynananın hakki ondan kopara kopara almaktır o altınları ayağının altına alcaktin orada kyananni. Ki eşin de bu durumda fazlasıyla pasif bence ya da bilerek göz yumdu. yanj seviyorsun diye böyle birşeye asla sessiz kalinmaz
Ben varken yiyeceksin kafasındayım. Asla birikim yapamam eşim de bilmiyorum çözemedim henüz biraz anneci olduğu doğru. Ama aynı şekilde benim ailem de gelen altınları vermeyeceğiz bizde duracak deseydi onlara da tamam derdi.
Yok hayır. Asla bir saygısızlık terbiyesizlik yapmam. Sadece kayınvalideme değil kimseye yapmam. Ancak tabi bi yere kadar. Bu arada son sorduğun sorulara burdan cevap veremeyeceğim ☺️
Bak güzel huyların belliki iyi ama yani şey var karşıdaki canım yurduna koyup herşeyi yapsın ses etmemek mümkün değil. Onu da geçtim kaynananın huylarına gıcık oldum buradan ben kusura bakma 🙏😂☺️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bence durumlarına göre
Herkes gücüne göre. Ha bu devir desen, sıfır derim. Hiç takmamalı:)
Takilmadan olmuyor ama
Ne bileziği Allah aşkına ya? Hiç hoşlanmıyorum yakıştırmıyorum da
Ne takalım peki yani nesi yanlış
Genel olarak düğüne falan karşıyım ben. Bilezik takacaklardı parayı nakit vermeliler istediğimizi almalıyız. Şahsen bana 20-30 tane bilezik parası verseler anında gider araba alırım asla takmam o nedir öyle koca kadın gibi 😏
20
30 bilezik parası da zor yani şu devir de sağlam maddiyat olcak verir.
Evet doğru hatta 20-30 bilezik parasına araba almak da zor artık 👍🏼
İyi insanlar olsun da üç beş ne olursa ya artık sağlık vaalla
Orası öyle tabiki eşten ziyade ailesi çok önemli herkes kapıyı kapatınca dışarda kalır lafı tamamen yalan.
Elbette, ama oğlan da çok önemli. Allah merhametli insanlar ile karşılaştrsnn hepimizi
Amin 💐
Senin mesleğin ne
Evliyim ben🤣🤣 çalışmıyorum
Ayy cidden mi 😂😂 hiç tahmin etmiyordm
Bana mesaj yerinden yazar mısın kuzum puanım az yetmiyor 🙏
Benim de yetmiyor kiii 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
He tamam. Hafızlık okuyorum demişsin de ne alaka 😂😂😂
Hafızlık okuyorum diyen birine cevap vermiştim, yanlış anlamışsın 🙏
Aaay ciddenn kafam gitmiş benim 🙏🙈 cok pardon
Benn sana sorayım düğününde ne takıldı sana :)
Düğünümüz olmadı hiçbir şeyde görmedim zaten. Takılsaydı da anında gider bozdururdum. Sadece kendi annem ve babam 4 bilezik taktı bana. Onu da yedik 😂
Neden böyle oldu hani Özel değilse merak ettim. Sadece annen baban yapması tuhaf değil mi
Ya o kadar uzun bir konu ki. Durumları yokmuş sözde ama öyle değil durumları var. Pandemiden dolayı iptal oldu düğün. Onun dışında gelip kayınvalideme altın verenler olmuş ama vermedi bize hiç gerçekten hiçbir şey vermedi. Bizim taraftan gelenleri annem verdi ama. Onları da yedik. Kayınvalidem borç var ben alıcam diyerek aldı. Borç falan yoktu bu arada gerçekten ama zaten sevmediğim için al dedim. O yemese biz yerdik nasıl olsa
Yani altın yemek çok saçma ve yanlış bence sizin hatanız başta o. Ayrıca eşinin ailesi de tam görgüsüz yani pis insanlarıms. o kaynananın hakki ondan kopara kopara almaktır o altınları ayağının altına alcaktin orada kyananni. Ki eşin de bu durumda fazlasıyla pasif bence ya da bilerek göz yumdu. yanj seviyorsun diye böyle birşeye asla sessiz kalinmaz
Ben varken yiyeceksin kafasındayım. Asla birikim yapamam eşim de bilmiyorum çözemedim henüz biraz anneci olduğu doğru. Ama aynı şekilde benim ailem de gelen altınları vermeyeceğiz bizde duracak deseydi onlara da tamam derdi.
İlginç tabi sizi tercihinz o :) kaynanan ile aran iyse bu durumdan dolayı bozulmadı mi pekiii
Bu arada nerelisinz siz ve eşiniz ve eşiniz ne iş yapıyor
Yok hayır. Asla bir saygısızlık terbiyesizlik yapmam. Sadece kayınvalideme değil kimseye yapmam. Ancak tabi bi yere kadar. Bu arada son sorduğun sorulara burdan cevap veremeyeceğim ☺️
Bak güzel huyların belliki iyi ama yani şey var karşıdaki canım yurduna koyup herşeyi yapsın ses etmemek mümkün değil. Onu da geçtim kaynananın huylarına gıcık oldum buradan ben kusura bakma 🙏😂☺️
Kesinlikle katılıyorum bu devirde artık ne bileziği
senın ne sevdıgını bılıyorum ben 14 lu ;)
Kadınlar her şeyde çok eşitlikçi o kadar dürüstlerse onlar da erkeğe altın taksın :D :D
Bu aileler arasında konuşulur. Bir miktarımı var?
Tamam ama 3 tane de az mesela
Sonuçta ben o altını sonra satıp yatırım yapıyorum koluma takmak için değil
İmkanı yok sa ne yapacaksın
Yapcak bişey yok ne kadar ise.
Senin ailen kaç takar mesela
Çok yanlış sorular bunlar kardeşim. Onumu hesaplıyorum ben. O an ne gerektirir bilemez insan.
Sorumin nesi yanlış ki ben kötü niyetle sormadım, herkss elbette maddiyatna göre ama biriktircek karşıdaki düşünecek e.
Neden takıyorlar neyin karşılığı bu?
Durumu varsa en az 5 adet takmalı
Gücü ne kadar yetiyorsa
4 yeter
En azından 20