Nasılsınız? İyi misiniz? Gününüz nasıl geçti ?

Nasılsınız? İyi misiniz? Gününüz nasıl geçti ?

Ne güzel bir söz:İnsanlara gelince onlardan teşekkür beklemeden, elinden gelen iyiliği yap, bazı tek tük can sıkıcılıklar olursa da genelde hep iyi bir ilişki kalır... Wolfgang Van Goethe😊iyileşmek ve güzelleşmek mi istiyorsunuz? Önce kendinizi sevin. Kendinizi sevin ki çiçekler gibi etrafa neşe ve ışıklar saçın 😊🌹

Nasılsınız? İyi misiniz? Gününüz nasıl geçti ?
Cevapla