Sürekli kavga edip barıştığım bir kişiyle arkadaşlığımı sürdürmeli miyim?

Geçen sene çok iyi anlaşıyorduk. Neredeyse hiçbir konuda tartışmamıştık. Ama bu senenin başında büyük bir kavgamız oldu. Sonra benimle oldukça ağır konuştu. Sonra hiçbir şey olmamış gibi konuyu kapattık ancak bu kavgaların arkası gelmeye devam etti. Sürekli sudan sebeplerle kavga edip barışıyorduk. Ama ilk kavgadan beri arkadaşlığımızın geçen seneki kadar samimi ve içten olmadığının farkındaydım. Mezuniyet günü benimle konuştu. keşke bu kadar abartmasaydik falan dedi helalleştik. Doğum günümü de tek hatırlayan arkadaşım o oldu. Ama kavgalarımızı da tam anlamıyla unutamıyorum. Ne yapmalıyım?
Sürekli kavga edip barıştığım bir kişiyle arkadaşlığımı sürdürmeli miyim?
Cevapla