Eşimi gece 12:30'da gizli numaradan biri aradı. Sizce beni aldatıyor mu?

2 oğlumuz var onları uyutmak için yatak odasına gittim eşim telefonunu aldı çocukların odasına gitti. Yaklaşık 1 saat çocukları uyuttum dalmalarını bekledim sonra banyoya gittim diş vs fırçaladım. Eşimin yanına gittim neden burada yatıyorsun sebep ne dedim. Oda hemen beni gizli numaradan biri aradı açtım konuşmadı dedi. Bende telefonu nu gizliye kapattım bişi demedim. Sabah seni neden gizliden biri arıyor ki dedim beni niye kimse aramıyor dedim ben ne bilim dedi umrunda değil gibi aramıştır biri dalga geçmek için dedi. Biz lisedemiyiz ne dalgası dedim. Konuyu kapattı kapattık gizliye daha armaz dedi. Sizce başka bir şey mi var?

Eşimi gece 12:30'da gizli numaradan biri aradı. Sizce beni aldatıyor mu?
Cevapla