
İkimizde evi otel gibi kullanıyoruz 2 yaşında kızımız var ama karı/koca ilişkisi adına hiç bir şey yok evlilik bize göre değilmiş ikimizde bunun bilincindeyiz ama çocuk ne olacak işte anneden babadan ayrı büyüsün istemiyoruz

İkimizde evi otel gibi kullanıyoruz 2 yaşında kızımız var ama karı/koca ilişkisi adına hiç bir şey yok evlilik bize göre değilmiş ikimizde bunun bilincindeyiz ama çocuk ne olacak işte anneden babadan ayrı büyüsün istemiyoruz
Sonra neden psikopatlaşıyor insanlar, yeni nesil şöyle böyle.. Acep neden? Anlaşamıyorsanız boşanın. Oyuncak değil psikoloji. Hiçbir canın ruhunu da, psikolojisini de bu denli bozmaya hakkınız yok. Tartışırken konuşurken istediğiniz kadar kapatın kapılarınızı o çocuk apt*l değil ve hepsini duyacak. Sonra da kendini suçlayıp daha da kötü bir hale gelecek
Cevap
3Cevap
Birbirinizi sevmiyorsaniz ayrilin, cocugun yeri annesinin yanidir hafta sonu gormeye gidersin. mahkemenin izin verdigi gunler.
Çocuğu mutsuz ortamda büyütmektense ayrılmak daha mantıklıdır bence ya da evliliği düzeltmenin yolunu bulmalı
Doğru değil. Çocuk var diye sevmediğim bir kadınla aynı evde duramam. Barışma yolları aranmalı, olmuyorsa güle güle.
çok yanlış çocuk ortamdaki bu saçma durumun farkına varıp psikolojisi daha çok bozulur bence
Ayrilmaniz cocukta travma yapabilir bu yuzden surdurmek mantikli
Ustam evde bakara suresi oku ya da dinle ev halkına iyi gelir
Kavga gurultunuz olmuyorsa cocugunuzun belirli bir yaşına gelene kadar surdurebilirseniz çok iyi olur
Yanlış
Doğru değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?