Yalnızlığa çare var mıdır?

yaşım 22, uzun zamandır arkadaş ortamım yok ve o kadar sıkıldım ki bu hayattan. inancım olmasa ve ailemin üzülmeyeceğini bilsem intihar ihtimali vardı. hiç arayan soranım yok. konuşmaya konuşmaya kelime dağarcığım da zayıfladı, yeni insanlarla tanışınca konuşamıyorum resmen. yardımcı olur musunuz

yalnızlıktan kastım kız arkadaş vs. anlamında değil arkadaş dost anlamında. sohbet muhabbet edip güvenebileceğim dostluklar kurmak isterim. kız arkadaşım da yok ama bunu o kadar da sorun etmiyorum

Yalnızlığa çare var mıdır?
Cevapla