Günaydın herkesee ☀️
Sabah sabah sinirlerim bozuluverdi, aklıma soru geldi ama yazayım dedim. Ehem ehem ben tesettürlüyüm arkadaşlar ve bu nedense açık kızlar için çok büyük bir sorun. Allah'ın emrine uyduğumuz için bizi öcü gibi görüyorlar. Toplu taşıma da yanım boş diye oturmayan ya da ben oturunca ters ters bakan insanlara rastladım. Sevgilim gidip kapalı kızla sevgili oldu diyene de.. Acayip acayip şeyler.. Bende açık insanlar görüyorum ama saygı duyuyorum ya da onlara öcü gibi bakmıyorum. Bu insanlar neden böyle? İsteyen istediğini düşünsün ama canavarmışız gibi davranmaları ve açıklar diye kendilerini üstün görmeleri komik.. İnsanları bundan ötürü yargılamamak gerekiyor bence ki ben öyleyim açık kapalı çarşaflı peçeli nolursa olsun saygı duyarım ve baktığım şey kalbinin temizliğidir. Umarım yanlış anlaşılmam 😇. Bu konuda düşünceleriniz nelerdir merak ediyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer