Tesettürlü kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Günaydın herkesee ☀️

Sabah sabah sinirlerim bozuluverdi, aklıma soru geldi ama yazayım dedim. Ehem ehem ben tesettürlüyüm arkadaşlar ve bu nedense açık kızlar için çok büyük bir sorun. Allah'ın emrine uyduğumuz için bizi öcü gibi görüyorlar. Toplu taşıma da yanım boş diye oturmayan ya da ben oturunca ters ters bakan insanlara rastladım. Sevgilim gidip kapalı kızla sevgili oldu diyene de.. Acayip acayip şeyler.. Bende açık insanlar görüyorum ama saygı duyuyorum ya da onlara öcü gibi bakmıyorum. Bu insanlar neden böyle? İsteyen istediğini düşünsün ama canavarmışız gibi davranmaları ve açıklar diye kendilerini üstün görmeleri komik.. İnsanları bundan ötürü yargılamamak gerekiyor bence ki ben öyleyim açık kapalı çarşaflı peçeli nolursa olsun saygı duyarım ve baktığım şey kalbinin temizliğidir. Umarım yanlış anlaşılmam 😇. Bu konuda düşünceleriniz nelerdir merak ediyorum?

Tesettürlü kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla