Borçlarım konusunda evham yapıyorum. Abartıyor muyum acaba?

Kredi borcum var. 100 bin civarı falan. Ailemin de haberi yoktu bugüne kadar, bugün öğrendiler. Çok değil ama biraz tartışma çıktı evde. Düzenli ödememe rağmen evham yapıyorum. Bazı şeyler için çekmek zorunda kalmıştım zamanında. Sizce çok mu kafama takıyorum ben? Şu an güzel bir işim var. Maaşım düzenli yatıyor ve ödemelerim düzenli. İlerisi için bir şey diyemem. Umarım işsiz kalmam.

Borçlarım konusunda evham yapıyorum. Abartıyor muyum acaba?
Cevapla