Borcum var diye kafama takıyorum, abartıyor muyum?

Kyk kredi ıvırı zıvırı toplam 130 bin falan borcum var. Şu an hiç gecikmem yok düzenli ödüyorum. Çalışıyorum ekonomik özgürlüğüm var. 1-2 seneye de sıfırlarım ama kafama takıp gereksiz yere evham yapıyorum işsiz kalırsam şöyle olursam böyle olursam diye. Abartıyor muyum sizce 🥺

Borcum var diye kafama takıyorum, abartıyor muyum?
Cevapla