Ak partiyi oy verdim çok fazla bilgim yok ama yine az çok bilgim var. Ben Atatürk'ün Araplara dedikleri ve Atatürk zamanından bu zamana kadar olanlari okuyup ak partiyi olan bağını güçlendirmek istiyorum laiklik denen saçmalığı dahada içimden sacmalastirmak istiyorum nereden arastirabilirim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılbu dediklerin icin bisey arastirmak cahilligin nirvanasidir. sen sadece arastir doğru neyse onu al. git Arabistan'a irana laiklik olmadan yasayabiliyor musun o baskiya katlanabiliyor musun dene. araplar gitti hristiyan ingiltere ile birlik oldu Osmanlıya ihanet etti. aynisini kürtler ermeniler de yapti. biz Türkler yalniziz Atatürk de bunu biliyordu. Gelecege seslendiği zaman sadece türkiye gençliğine seslendi. akp ye ben de oy verdim ama bunun sebebi Atatürk ya da araplar ya da laiklik degil. tek sebebi hdp nin cikarlarina karşı gelmek için hareket etmem.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
5Cevap
+1 yılArastirma yapman icin objektif bakman lazim adinin arastirma olmasi icin he sen diyosan ki ben Arap hayrani biri olarak akp kafasi devam edicem git onlarin bi taraflarini pofpofladigi kisilerden ogren ama bunun adi pek arastirma olmaz cunku cogu yalan😅
00 Yorumla
+1 yıllaiklir bir saçmalık değildir, Atatürk zamanında en doğrusunu yaptı. ancak böyle 0 siyaset bilgisi ile ülkeyi batırırsınız.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 603 cevap paylaştı. Tarih ve siyaset konusunda kendini geliştirmek istiyorsan ilk olarak Nutuk'u okuyarak başlayabilirsin
00 Yorumla- Önce objektif bir kafa yapısına sahip olmayı, her duyduğuna da inanmamayı öğren.
00 Yorumla
+1 yılSenin gibi áptállar oy kullanıp bu hale geldik %200 enflasyon 15 milyon mülteci ile yaşayın şimdi
01 Yorumla- +1 yıl
Begenmiyosan git amerikaya
Aile & Toplum konusunda 386 cevap paylaştı. Elindeki telefonun markası ne? Cebinde kaç para var. 18 yasından büyüksün altında araban var mı?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHer konuda arastirma yapmalisin tabikide bilinçli bir birey olmak için
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAtatürke laf edenin anasını s*kerim
4139 Yorumla- +1 yıl
iste bu kardesim
- +1 yıl
Bravo 👏👏👏
- +1 yıl
Sen once kendini hallet
Cevap sahibi+1 yıl@seriatdinislamm Bilgisiz olanda sensin gözü kör olanda sen
- +1 yıl
Sen çok bilgilisin demek ki, profilini gizleyecek kadar korkak.
Cevap sahibi+1 yıl@seriatdinislamm evet bilgiliyim başka soru. Atam olmasaydı senin bir kadın olarak oy kullanma hakkın bile yoktu. Anca kadınların aşağılandığı dine inan sen. Aşağlık karı
- +1 yıl
Asıl sen yoktun Şu an Muhammed as olmasaydı, sanıyorum ki kadınları benim dinim değil ancak sen ve senin gibiler aşağılar, islam ile kazanılmış topraklarda laik birini atam atam diye övemezsin. Aşağılık keloğlan seni. Atanız çoluk çocuğa bakarken böyle diyormuydunuz. Benim atam Abdülhamid, bu ülkeyi sizin gibilere bırakmadı
Cevap sahibi+1 yıl@seriatdinislamm senin Muhhamed dediğin insan 6 yaşında ki çocukla evlenip 9 yaşında sırf hz Aliye akraba olabilmek için cinsel ilişkiye girdi. hz Ali ona yapma etme o daha çocuktur dedi dinlemedi. Bu mu senin gurur duyduğun insan? Sanıyorum ki kendi inandığın din kadar bilgisiz bir insansın. İslam kadınları aşağılamıyor mu? Kadınlar kocası tarafından dayak yiyebilir, “ kadınlar sizin tarlanızdır o halde istediğiniz şekilde tarlanıza ulaşın” , kadın kocası cinsel ilişki istediği taktirde zorla ilişkiye girmek zorunda aksi taktirde meleklerin onu lanet ettiği aktarılır. Şimdi kes sesini daha fazla konuşma
- +1 yıl
Atatürk'ün öyle bir şeyi yaptığını ne hakla söyleyebilirsin ya? senin gibi bilgisizler, gördükleri ilk boş makeleye inananlar yüzünden bu haldeyiz. senin dinin çelişki dolu kardeşim, senin dinini anlatan heriflerde ped0fililiği savunuyor. onlar da diyor, yazdıkları kitaplardan akıyor pislik. En başta da Muho ile Atatürk'ü nasıl bağlayabildiysen, gelip burada özgürce yazdığın yazı Atan sayesinde yüz yıllar önce yaşamış radarı bozuk peygamberin sayesinde değil.
Cevap sahibi+1 yıl@seriatdinislamm hayırdır 6 yaşında evlendiğine dair belgeleride mi inkar ediyorsun? Bilgisizsin kızım atama laf edeceğine git dinini araştır daha fazla rezil olma.
- +1 yıl
Burası Osmanlı devleti İslam devleti, Abdülhamid varken atanıza iş düşmez, sayın @ibleedonmypantiesxox
- +1 yıl
Sen Türkiye'de yaşıyorsun, osmanlı da değil. Sana bu özgürlüğü getiren Atatürk oldu. Bu ülkeye cumhuriyeti getiren Atatürk oldu. Yaşadığın toprağı değerlendiren, ülkeni şanlandıran Atan oldu.
- +1 yıl
İslamla kazanılmış bu topraklar, atanin değil. Senin için acı bir gerçek
- +1 yıl
Ben Atamın toprakları demedim, yaşadığın toprağı değerlendiren dedim. Atatürk olmasaydı kazanılan bu topraklarda da hala özgürce yaşamını sürdürüyor olmazdın, bu gerçeği asıl sen göz ardı etme. Başından beri sana neler neler dedik, çürütemiyorsun. Al şu bozuk argümanlarını git buradan.
- +1 yıl
Al bak simdi. Atani sevmiyorum , hayat ve hatiratim kitabindada delilleri var. Simdi sen git burdan. Ataninda seninde azabi bol olsun 👌
Cevap sahibi+1 yıl@ibleedonmypantiesxox çürütemez çünkü kendi bile neye inandığını bilmiyor. Bilgisiz. Eminim ki dediklerimizin yarısından fazlasını o bile bilmiyordu
- +1 yıl
Haddini asma bilgilisin eyvallah tamamdir al o bilgileri napcaksan yap bal gibi curuturum sizi.
Siz önce suna bi bakin , atanizin kitabi hayat ve hatiratim 1357. Sayfaya bi goz atin da gelin - +1 yıl
Çürük argümanlarını çelişkili bir kitap ile mi sağlamlaştırmayı planlıyorsun? peh.
Bu kitap ilk yayımlandığında zaten asılsız iddialar bulundurduğu, gerçeklikten uzak olduğu için asla desteklenmemişti. hem Rıza Nur'un zaaten psikolojisi bozuk ki, hasta kendisi. bu kitabı eleştiren YouTube'da çok fazla insan var, kısıtlı bakış açından çık da eleştirileri tarafsız biçimde dinle. fark edeceksin ne aptal şeylere inandığını, Rıza Nur'un ne kadar kanıtsız iftiralar attığını. Kitabın ne kadar çelişki dolu olduğunu. - +1 yıl
Haydaaa, şimdi neoldu inkar mı ediyorsun. E hadi tamam atan kurmustur ulkesini eyvallah inkar etmiyorum ki, ama bu kitap simdi yalanmi. Neyse sen yoluna ben yoluma kardes👋
- +1 yıl
noldu? elin ayağın titredi bakıyorum? hani çürütürdün? evet, inkâr ediyorum. bana kanıt gösterdiğin kitap da yalan dolu, çelişki dolu. okurken fark etmedin mi? yoksa oradan buradan duyup bana mı örnek gösteriyorsun? :D aynen kardeşim sen devam et cahilliğinle, yobazlığınla.
- +1 yıl
Ya baktigin kisi sen olabilirsin ya da acilen bakirkoye yatman gerekli. Bu kitap avrupada sergileniyor canim özellikle atanin dusmani olan ulkelerde bi goz atmani oneririm. Cahilin etrafinda donermisya dunya o misal sende çelişkili dunyanda yasayiver bitsin. İnsan gibi konusmak varken hakaret eden sizsiniz ki zorda kalmis olmalisiniz. Tartisma yapilacak insan değilsiniz. Gulegule
- +1 yıl
Asagilik kari
- +1 yıl
inkâr de ettin bu arada. bana savunma yaptığın 3-5 yorumda bile çelişkin var. muhtemelen daha bana cevap yazacak cesareti bile bulamayacaksın, yazık gerçekten.
- +1 yıl
Atan kurdu ulkeni atan biyuttu seni atan sayesinde yasiyon ayni bu kafa cok guzelmis hadi yuruyup gitsene kardes
- +1 yıl
eyvah, geldik başa. benim çelişkimi nerde gördün? başından beri aynı şeyi savunuyorum. ve diyorum ki, savunduğunuz kitap bir hastanın kitabı, saçmalıktan, çelişkiden ibaret. kendin öne sürdüğün kitabı okumadığını da çok iyi belli ediyorsun. aynı bozuk bakış açıdan bakmaya devam edeceksin. Tartışmağa değer görmüyorsun, çünkü tartışacak ne geçerli argümanın var ne de cesaretin, kendini yüceltmeye çalışıyorsun. yazık!
- +1 yıl
Atatürkün kurduğunu kabul edip şimdi kurmadı aynen mi diyorsun? XD benim kafam fena çalışıyor. senin aksine her eleştiriye de açığım. getir bana geçerli bir kanıt veya de bana çelişkisiz bir argüman, haklısın diyeyim.
- +1 yıl
Ya sen kimsin hayirdir, atandan benim dinime geçiş yapan sensin don onune
- +1 yıl
Haklısın hadi yürü 😂👌👋
- +1 yıl
Ya arkadaşlar 3 saattir tartıştığınız yetmez mi kim haklıyı nereye kadar tartışacaksınız geçmiştekilerin hepsi bizim ecdadımız saygı duymalıyız herkese gereksiz yere kalp kırmaya değmez lütfen
- +1 yıl
3saatte de toplam 15 20 dakika sitede durdum zaten bildirim geldi mi durmak bilmiyor
- +1 yıl
din? dediğinin konumuzla alakasını göremedim. hiçbir şeyi düzgün savunamadın, dediklerime cevap bile veremiyorsun. başa çıkamadığın için engellemişsin de. ezik XDD
- +1 yıl
Evet kesinlikle bunun sonu yok durduk yere birbirinizi kırıp kul hakkına girmeyin
- +1 yıl
gereksiz yer mi? Atama hakaret ediyor efendim. geçerli bir görüş olsa saygı duyardım. ama her neyse, kilitlendi zaten.
- +1 yıl
Savunurum bal gibide sana kitap verdim psikolojiye girdin psikolojisi bpzuk bir insanin dahi uyduramayacagi seylerin oldugu kitap veririm tabii atandir ya o senin. Musluman olmayan benim atamda degil zaten. Seninle ugrasmaya vaktim dahi yok. Allah sana rahmet de etmesin insaallah
- +1 yıl
Hakaret etmiyorum, bir kitap verdim kitapta ne yaziyorsa o. Atan senin atan bana ne
- +1 yıl
Kul hakkı yok ki ortada
Cevap sahibi+1 yıl@seriatdinislamm gosterdiğin kitapta ne atatürkün yazısını ne de imzasını göremezsin. Açıkla bunu. MÜSLÜM NİKAH-
69, HADİS NO:1422
“Aişe anlatıyor” ben 6 yaşındayken evlendi ve beni 9 yaşında iken benimle cinsel birleşti. Ve beni Ümmrüman aldı. Ben salıncakta bulunuyordum, arkadaşlarımla birlikteydim. Neredeyse canım çıkacaktı. Beni eve koydular. O sırada medineli kadınlar vardı. Bana hayır, bereket senin üzerinde olsun, uğurlu olsun dediler. Beni onlara teslim etti. Başımı yıkadılar, beni düzelttiler.” Peygamberin benimle kuşluklamasından başka beni korkutan bir şey yoktu”- +1 yıl
Tamam siz ikiniz haklısınız kusura bakmayın davanızda da haklısınız nerden görüşe yorım yaptım bildirim sesinden başım ağrıdı
- +1 yıl
Araplarda 2 yas oldugunu biliyormusun
- +1 yıl
Gerci bilmiyorsundur boş ver gec👌
- +1 yıl
kusura bakma kardeşim, yaradılışçıyla tartışmak zaten zorken bir de Atatürk düşmanına olanına denk geldik, katlanamıyorum böylelerine, susamadım. ama senin için daha bir şey demeyeceğim :)
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😇
- +1 yıl
@seriatdinislamm bunlarin geçmişi yok demekki ataturk gökten inmiş gibi görüyorlar
- +1 yıl
Sen önce saygı göstereceksin insanların fikrine sen ve senin gibiler bilmeden konuşuyorsunuz
- +1 yıl
Aynen öyle @Sınıryokfarketmez
- +1 yıl
@Sınıryokfarketmez bide sen çıktın
- +1 yıl
Yağmur yağar gibi ata yağmış bunlara 😂
Cevap sahibi+1 yıl@seriatdinislamm onuda çürütürüm. Eski arapların kadının yaşı ilk reglden sonra sayılmaya başlama yalanı. Ayşe siyere göre 6 yaşında nişanlandı, 9 yaşında gerdeğe girdi. Eğer 6 reglden sonra sayılan yaş olsaydı, ilk reglini 12 yaşında görse, ayşe 18 de nişanlandı 21 de cinsel ilişkiye girdi anlamına çıkar. Şimdi sana soruyorum kim 18 yaşında bebekle oynayıp salıncakta sallanır?
- +1 yıl
Dikkat etsene bi, o zamanlar adet yaşı 15ti
- +1 yıl
Ayrıca, birden fazla eşi vardı, bu demek olmuyo ki hepsiyle ilişki yaşayacak diye, kiminde dinini yayma amaçlı, soy yürüsün diye.
- +1 yıl
Yoksa sadece adem ve havva anne babamizdan olsaydi çocuklar, bu kadar insanin olması aor olurdu değil mi
- +1 yıl
gizli kullanıcı, titretişini zevkle izliyorum buradan :Dd
- +1 yıl
Bak inanmaya bilirsin sana saygı gösteriyorum ama sen kalkıp insanların inclariyla dalga geçip senin terihteki bı dahisi elestirmelerine verdigin tepki senin nasıl bı insan olduğunu ortaya koyuyor
- +1 yıl
Yapma oyle o da ataputcu ayni atadan dogdunuz sizz😉
- +1 yıl
Arkadaşlar bildirim gelmemesi için ne yapabilirim
Cevap sahibi+1 yıl@seriatdinislamm daha fazla güldürme beni ya adet yaşı diye bir şey varmış da bizim mi haberimiz yok. Herkes aynı yaşta adet oluyorsa şimdi niye öyle değil. Çürütüğüm halde bile hala canım saçma şeylet diyorsun. Tabi belgelerle gelemezsin çünkü yok öyle bir şey şimdi kes sesini yazma dah
- +1 yıl
@Sınıryokfarketmez kime diyorsun
- +1 yıl
@seriatdinislamm cevap sahibine
- +1 yıl
Tüh şimdi tıp boşuna mı ilerledi bu kadar , adet yaşı yoksa. Üzüldüm cidden senin gibi andavallara bakıyor bu devlet.
Cevap sahibi+1 yıl@ibleedonmypantiesxox :D
- +1 yıl
Çağırıyor kankisini
Cevap sahibi+1 yıl@seriatdinislamm evet birden fazla eşi vardı hepsinden 4/5 çocuk yaptı. Şimdi gelip diyemezsin ki hepsiyle ilişki yaşamadı
Cevap sahibi+1 yıl@seriatdinislamm ben seni yanlızda çürütürüm korkma
- +1 yıl
O sırada sadece 6 tane çocuğu olması gerçeği 👌
- +1 yıl
Hadi yaşadı diyelim hepsinin eşi belliydi bak şimdi kim kimle. belli değil laik ülke😀
- +1 yıl
kanki tek sorun o mu, çocuk yapmasa bile gerdeğe girdi diyorsun orada üstüne çocuk yapmadı diyor. 12 değil 15 diyor, yaş daha da büyüdü, kim oynar salıncakta. zeka yok ki.
- +1 yıl
Hepsinden cocugu olmasi icin 10 cocugu olmasi gerekmezmi. Gerxi cahil olunca matematikte olmuyo
- +1 yıl
ülke ne alaka abiiii
- +1 yıl
hepsinden çocuğu olsa 4 oluyo bu arada 2-3 tane desek 10u buluyo xd
Cevap sahibi+1 yıl@seriatdinislamm hz Muhammed 9 kadın almıştır. Kendi dinini neden araştırmıyorsun?
- +1 yıl
@seriatdinislamm 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Adet yaşı 12 olsa bile ne oldu ne fark var, sence. Zeka sende var çünkü dimi
- +1 yıl
sadece haticeden ve de mariyeden yaptı o çocuk. ama diğerlerini de bi elden geçirdi muho
- +1 yıl
abi yok anlamiyo, gidiyom ben
- +1 yıl
Bilijen esi 9 deniyor tam olarak netlesmis degil bilimsel bakildigi zaman 23defa evlilik yaptigi bile soyleniyor. Ama 6 cocugu vardi hepsinden cocuk yapmadi
- +1 yıl
@ibleedonmypantiesxox ordamiydin
- +1 yıl
Lütfen yeter herkesin bildiği kendine doğru Lütfen uzatmayın 😇
- +1 yıl
abi her yerde 4 karı öğretiliyo/ hem 23 olsa etik mi sence bu
- +1 yıl
reddetmeme rağmen iki kez istek attın hatrın yok susmuyom senin için işkence çek
- +1 yıl
23 evlilik yaptigi bilgisini bugun bilim soyluyor wikipedia dahi soyluyor, bilineni 9, cocugu 6 neyin tartismasini yapıyoruz
Cevap sahibi+1 yıl@seriatdinislamm 12 yaşında regl olsaydı 18 yaşında nişanlanmış olacaktı. 18 yaşında ki birisi bebekle oynamadığına göre 12 yaşında regl olmamıştır.
- +1 yıl
Tamam devam edin ne diyeyim siz bilirsiniz
- +1 yıl
koskoca bilim camiası muhammedin kaç karısı olduğunu araştırır mı sence? ne saçmalıyon abi, çoğu bilim adamının allahı bile yok gelmiş bilim soyluyo diiyo
Cevap sahibi+1 yıl@seriatdinislamm hadi göster nerede yazıyormuş kulaktan duymuş bilgilerle gelme bana. Evlilik belgesinde apaçık yazıyor 6 yaşında evlendiği
- +1 yıl
Peygamber efendimiz medineye göç etiginde iki yil sonra ayse annemiz en az 15 yasindaydi
- +1 yıl
ya regl yaşı ne saçmalık aişenin 6 yaşında olduğunu reddetmek için üretilmiş bir şey sadece, hatice de milf olurdu o zaman. 40+15 = 55. nasıl çocuk yapsın bu kadın?
Cevap sahibi+1 yıl@seriatdinislamm bilim muhammedi araştırmaz çünkü bilimle islam çelişkili.
- +1 yıl
Ben bunu savunuyorum, sense 6yasinda evlendi falan diye curuttun kendini
- +1 yıl
15 olsa bile etik değil ki, reşit değil. hem 15 yasındaki kariya anne mi dion zaaa
- +1 yıl
Bu kaynagi ben vikipediden aldim dostum
- +1 yıl
@seriatdinislamm bilimin demediği şeyi nası savunuyon?
- +1 yıl
dostum hala vikipediyi doğru kaynak bulan var mı xd
- +1 yıl
Gunumuzde 45 yaşındaki kadinlar hala dogum yapabiliyor
- +1 yıl
@ibleedonmypantiesxox hım bilim. maymun dan geldimizi söylüyor hadi acikla ya da maymunun nerden geldiğini acikla
- +1 yıl
Bugün, hem jinekolog olduğunuz hemde ayni zamanda atacı olduğunuz için madalya verilmeli size. Regl yaşı var
- +1 yıl
adet yaşı denen şey varsa 55 oluyor yalnız, ve ort. bir kadın 40-50 arası menopoza girer :0
- +1 yıl
Ayrıca regl yaptiktan sonra dogum yapmak mumkun, asil sen ulkene gelen kurtlere bakacaksin 14 yasinda anne oluyorlar, sonra gelip resit birinin anne olmasindan (aise) bahsetme
- +1 yıl
Adet yaşı 11-15 arasidir dostum ogrenmemissin ne yazikki
- +1 yıl
@Sınıryokfarketmez Maymunun nereden geldiği, evrenin nasıl oluştuğu, dünya'nın nasıl varolduğu hala araştırılıyor, bilim hala gelişiyor. şimdilik varoluş için sadece teori üretilebiliyor. fakat insanlarla şempanzelerin arasında genetik yakınlık olduğu, evrimin gerçek olduğu ise belgeli bir gerçektir.
- +1 yıl
55yasinda regl olduysan Şu an kac yasindasindir bilemiyorum milattan once dogmussundur sen simdi, hem tıbbı da inkar edecek kadar, apaçık hersey neyi konusuyon aise annemiz resitken evlendi, ve ayrica cocugu da resitken dogurdu anlasildi mi
- +1 yıl
@ibleedonmypantiesxox evet diyelimki insan maymundan gelme bence değil . ama. hadi öyle olsun maymun nasıl var oldu
- +1 yıl
@seriatdinislam sen en başta 15 dedin kardeşim ben sana uyumsağliyom. hem 40+10 50 oldu, hala menopozda olma ihtimali var ve 4 çocuk için vakit yok.
- +1 yıl
O belgeyi de maymunla genetik yatkinlik gosteren mi yazdi
- +1 yıl
Bilimin gerçekliğini tartışmiyoruz ki bilim yoktan var edemez var olanı kullanmayı öğretir
- +1 yıl
@seriatdinislamm bilim islamı araştırmıyor. Aişe çocuk doğurmadı dedin yukarıda. ve arkadaşın bahsettiği şey hala geçerli. 55 yaşında menopoza girmek artık adet olamamak, regl olamamak demek canım. ne cahil bir insansın ya.
- +1 yıl
Maymundan önceki neydi, maymunda biseysen gelmistir jajsiwjsjskskss
- +1 yıl
@Sınıryokfarketmez sencesi yok bu işin, belgeli bir gerçek bu. ve dedim ki, hala araştırılıyor, anlamak için oku lütfen.
- +1 yıl
Ne alaka , adetin yasi yoksa menopozunda yok
- +1 yıl
15 ti adet oldugunda diyorum
- +1 yıl
@seriatdinislamm bilim çalışıyor bulcak 😀😀😀😀😀🤣🤣
- +1 yıl
Bilimi Allah gibi görmeyin, bilimde insan üretimi senin gibilerin yani
- +1 yıl
Dünyanın her yerinde 10 yaşında bile adet olan var 15e gelip hala olmayan var ne konuşuyoruz
- +1 yıl
Bilim kıyameti inkar edip dünyanın sonundan bahsediyor daha oohoooo cok isimiz var
- +1 yıl
@seriatdinislamm ya ortalama verdim 45-50 diye adet içinde 10-15 diye, daha ne duymak istiyon sen her koşulda etik değil akla mantığa sığmıyo işte
- +1 yıl
Sığıyor, 15 yaşında adet görüp en erken 40da menopoz desek celismiyor ki zaten
Soran+1 yıl@ibleedonmypantiesxox ulan bi soru açtım yeter konuşmayın bildirim gelip duruyor mk
- +1 yıl
@seriatdinislamm insanlar bilimle ilgilendiği için bilim taraftarıyız zaten
sana ortalama verdim ben hem en başta adet yaşı 15 diye sen dedin biz yok diyince sende yok dedin, ne boş yapion - +1 yıl
@seriatdinislamm bilim yaşamı anlamak ve kolaylaştırmak fazlası değil ama olmazsa olmazımiz
- +1 yıl
Hem Allah'ı siz canım mı görüyorsunuz, daha o zamandan belli adet yaşının 10-15 olduğu Allah bu mantığa celisip aise annemizi 6 yasinda adet yapacak değil ya
Cevap sahibi+1 yıl@seriatdinislamm senin allahın kendi yarattığı hınzır ve maymunu bile hakaret olarak kullanıyor sen daha ne konuşuyorsun
- +1 yıl
Ergenlik belirtileri daha 8-9 da basliyorken
- +1 yıl
@seriatdinislamm fakat araplarda adet sonrası yaş sayma varsa o 40 55 oluyor.
- +1 yıl
😀😀😀
Cevap sahibi+1 yıl@seriatdinislamm ayşe 9 yaşından sonra 2 çocuk doğurdu 6 yaşında değil
- +1 yıl
ben daha gerçekten uğraşamayacağım, cahile laf anlatılmıyormuş. gözünüzün açılması dileği ile.
- +1 yıl
Nerde kullanmis
- +1 yıl
Bilimde diyorki dogurdugu zaman en erken 15ti
- +1 yıl
@seriatdinislamm bence muhattap olmamalisin bunlar atalarının yolundan küçük beyinle devam etsinler
Cevap sahibi+1 yıl@seriatdinislamm bakara 65
- +1 yıl
Elhamdülillah ne guzel sey islamla bilimle hareket etmek
Cevap sahibi+1 yılDaha fazla kendi dinini bile bilmeyen birisiyle tartışamayacağım bye
- +1 yıl
O maymunlar sizlersiniz
- +1 yıl
@seriatdinislamm aynen
- +1 yıl
Haydeee ben dinimi senden iyi biliyorum
- +1 yıl
@seriatdinislamm zaten biz maymundan gelik diyorlar ama bunlar pek gelememislsr ya 🤣🤣
- +1 yıl
Tabiiki dnamizda benzerlik vardır, ama aynı değil asla.
- +1 yıl
Allah yarattıklarını en mükemmel derece yaratmisken maymunu hakaret olarak kullanacak öyle mi
- +1 yıl
@seriatdinislamm anlamazlar boş ver
- +1 yıl
Anlarlar
Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. Bence önce türkçe öğrenmelisin.
00 Yorumla
+1 yılMesaj atabilirsin bana
10 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer