Erkek arkadaşımın erkek arkadaşından nefret ediyorum, asla görüşmesini istemiyorum. Ne yapacağım?

2 Yılı aşkın süredir çok ama çok sevdiğim evlenmek istediğim biriyle birlikteyim. Aileler tanışıyor her şey hazır sadece erkek arkadaşımın maddi durumunun düzelmesini bekliyoruz. Bir arkadaşı var ki umarım hiç bir kıza denk gelmez. Kendisinden X olarak bahsedeceğim. Aklınıza gelebilecek tüm ortamlara girmiş, hiç ciddi ilişkisi olmamış birisi. Kendisi bundan yaklaşık 1 yıl önce ciddi bir ilişki yaptı o zamanlar dördümüz hiç ayrılmaz hep beraber gezerdik tatile giderdik ancak 9. ay sonunda X kişisi kız arkadaşını aldatıyor ve ben bu esnada bu kızla yakın oldum yaşadıklarında destek oldum çünkü X kişisini affediyor ama sonra yürümüyor ayrılıyorlar bunun ardından X kişisi ayrıldıktan hemen sonra kız arkadaşını aldattığı kızla tatillere gidiyor. Bu esnada benim kavgalı olduğum kişilere gidip sırlarımızı paylaşıyor ve bu kişiler benimle uğraşıyor. Sevgilime ben söylemedim diyor ama bana ben söyledim diyor. Erkek arkadaşımla X kişisi benden 1-2 yıl önce yakın oluyorlar ama erkek arkadaşım X'i arkadaş olarak gerçekten seviyor ama ben katlanamıyorum ve ilişkimize hiç iyi gelmiyor. Arasına çok büyük mesafe koysa da ayda bir görüşmek istiyor ama istemiyorum. Yarın öbür gün evlendiğimde de X kişisini asla kabul etmem. Onunla oturduğunda evde oturup deliler gibi ağlıyorum kendimi değersiz hissediyorum erkek arkadaşıma çaktırmak istemiyorum ona güvenmediğimi düşünmesini istemiyorum ama olay güven değil belki kızlar anlar beni🥹. X kişisinin ismi geçince hemen savunmaya geçiyorum kaldıramıyorum deliriyorum. Hele ki herhangi bir konuda övülürse hemen gömme isteğine giriyorum. Nolur yardımcı olun sizce o varsa ben yokum demeli miyim veya sessizce çekilip gitmeli miyim erkek arkadaşımın hayatından.

Erkek arkadaşımın erkek arkadaşından nefret ediyorum, asla görüşmesini istemiyorum. Ne yapacağım?
Cevapla