Baba parası ile bir yerlere gelmek kötü mü?

Bu zamana kadar babamın sayesinde istediğim çoğu şey oldu. Anaokulundan beri özel okullarda liseyi amerikan kolejlerinde üniversiteyi de kanada da okudum. Babam olmasa çoğu şeyi yapamazdım. Şu an kanada da endüstri mühendisiyim ve gerçekten iyi para kazanıyorum. Aileme de aylık düzenli olarak para gönderiyorum teşekkür amaçlı. Bazı yakın arkadaşlarım da sen baba parası ile geldin buralara tamam çok çalıştın çok yoruldun ama baban olmasa bunu başaramazdın diyorlar. Yani anlamadığım baba parası kötü mü. Ebet babam olmasa başaramazdım ama babamın parası ile bir yerlere gelmek kötü mü? En azından şu an kendi paramı kazanıyorum ve onlara muhtaç değilim

Baba parası ile bir yerlere gelmek kötü mü?
Cevapla