Hayatı kaçırdığımı düşünüyorum bu düşünceden nasıl kurtulabilirim?

Ben 21 yaşındayım TÜİK verilerine göre yoksul bir insanım, ailem de yoksul.. Yaz tatilinde birikim yapmak için bir otelde işe girdim şimdi buraya benim yaşıtım hatta benden ufak kişiler kız arkadaşlarıyla, erkek arkadaşlarıyla kalmaya geliyorlar otelin geceliği 1800 lira ve hiç çekinmeden takır takır ödeyip oda tutuyorlar 2 gün 3 gün 1 hafta... ve dışardan en az 500-600 liralık yemek söylüyorlar her gün, dışarı çıkıp alışveriş poşetleriyle geri dönüyorlar rahat 2000-3000 liralık poşetler yani bunları görünce hayatı sorguluyorum bu insanlar daha 19-20 yaşında bu kadar parayı nereden buluyorlar, aileleri biliyor mu? falan düşünüyorum yani millet hayatını yaşıyor ben ise çalışıyorum en güzel yıllarım boşa geçiyor hayatı kaçırıyorum gibi hissediyorum ve bu benim yaşam enerjimi çok düşürüyor

Hayatı kaçırdığımı düşünüyorum bu düşünceden nasıl kurtulabilirim?
Cevapla