Az önce balkonda sigara içiyordum gökyüzünde flaşa benzer bir aydınlık oldu ve hiç bir yerde bulut yok yağış da yok. Araştirmaya çalışıyorum ama bir şey bulamadım sadece 2013 de biri de böyle bir şey görüp sormuş. Dalga geçmişler. çok garipsedim.
Güncellemeler
+1 yıl
Cidden her b*ku dalgaya aldığınız için gelişmiyoruz ülke olarak
Bulut yokken şimşek tarzı bir ışık gördüm ne olabilir?
Ne yapayım NASA ya bağlanıp uzaylı araştırması mı yaptırayım? Enerji hem havadan karaya hem de karadan havaya akım gösterebilir. Yıldırım, şimşek hatta yakın zaman örnek verecek olursak deprem öncesi çıkan ışık bu enerjiye bağlıdır. Bulut görmemen çok da bir şeyi değiştirmiyor. Bu kadar ciddiyet sana yeterliyse Herobrine ihtimalini düşünmek istiyorum.
Örnek veriyorum. Her gün deprem öncesi çıkan bir ışık kaynağıyla bakışmıyorsun diye düşünüyorum. Bu durumdan ürkmüş, korkmuş olabilirim. Ve gerçekten Bilgi almak istiyor olabilirim. Ya bu şu yüzden bu yüzden olabilir bu kadar ciddiyet ne vs gibi yorumların empati yoksunlugundan kaynaklanıyor diye düşünüyorum.
Depremden olsaydı inan bana şu an bunları yazıyor olmazdın daha çok arabada falan olurdun. Depremde enerjinin yaydığı ışık çıkması olur şimşek, yıldırım gibi olaylar enerji akımıdır. Ayrıca bence yeteri kadar EQ barındırıyorum.
Herkesin senin bildiğin şeyleri bilmiyor olabilir, soruyorum çünkü öğrenmek istiyorum bu veya başka bir şey benimle aynı durumu yaşayan insanlar var mı yok mu. her konuda ironi yapabilirsin çünkü yeteri kadar EQ barındırıyorsun :)
Daha önce öğrenme fırsatı verildi. Hem orta okulda hem de lisede. Zorunlu eğitim. Değerlendirmek senin elindeydi, sen de zamanında tercihini yaptın. Ben de yaptım. Ve bu tercihi istediğim gibi / istediğin gibi kullanabilirsin. Bu konuda bir şey demedim. Btw iki harf yazman yeterliydi Google için. İnan bana EQ sandığın şey değil.
İlk okul terk olman ne gibi bir bahane? Eğitim durumumla böbürlenmek? Orta okul ve liseden bahsettim, üniversite bile değil. Böbürlenmek için kötü seçim. Bruh neden maksimum 50 yıl sonra ölüyorum? Öyle bir amacım yok, ama çok istekliysen seni durdurmayacağım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Gözlerinde problem var retina yırtığı olabilir babaannem diyordu bazen karanlıkta birden her yer beyaz oluyor retinası yırtık çıktı
Beyaz falan değildi Allah'ım şimşek mi çakıyor retina yırtık olunca delircem hahshshshw
www.medicana.com.tr/.../gozde-isik-cakmasi
Burdan bak anlayacaksın beni
Şimdi araştırdım, bir tırsmadim değil
amaarikaa gene HAARP i çalıştırmış kesin bi yerde deprem yapacaklar
Çok ciddiyim dalga Gibi bir niyetim yok.
İnammicaksin az önce arkadaşım ile konuşurken buna benzer bir şey dedi keşke ss atsam konuşmayı
Arkadaşın nerede oturuyor
İstanbul'da
Kocaelideyim retinam mı yırtıldı diye düşünüyordum çok sevindim şu an umarım doğru söylüyorsundur🥲🥹
Ss atardım da burdan atılmıyor maalesef
Instagramini yazar mısın özelden senin için sorun değilse
Bence uyu sabah daha mantıklı düşünürsün bu saatte sersemlik insan
Al işte
Ya Zeus ya Thor ya da Herebroine
Ne yapayım NASA ya bağlanıp uzaylı araştırması mı yaptırayım? Enerji hem havadan karaya hem de karadan havaya akım gösterebilir. Yıldırım, şimşek hatta yakın zaman örnek verecek olursak deprem öncesi çıkan ışık bu enerjiye bağlıdır. Bulut görmemen çok da bir şeyi değiştirmiyor. Bu kadar ciddiyet sana yeterliyse Herobrine ihtimalini düşünmek istiyorum.
Sen de bu arada ülkeyi geliştirebilirsin btw
Her gün bu manzarayla karşılaşıyorsun sanırım.
Aslında orta okul son sınıf fen dersinden kalma bilgiler işte. Zorunlu eğitimin parçası.
Anlamamak için ısrar ediyorsun neden? :)
Anladığımı ama eleştirini çok ağır ironiye vurduğumu anlamıyorsun neden? 🙃
Örnek veriyorum. Her gün deprem öncesi çıkan bir ışık kaynağıyla bakışmıyorsun diye düşünüyorum. Bu durumdan ürkmüş, korkmuş olabilirim. Ve gerçekten Bilgi almak istiyor olabilirim. Ya bu şu yüzden bu yüzden olabilir bu kadar ciddiyet ne vs gibi yorumların empati yoksunlugundan kaynaklanıyor diye düşünüyorum.
Ama yine de yararlı bilgilerin için minnettarım güzel insan:)
Depremden olsaydı inan bana şu an bunları yazıyor olmazdın daha çok arabada falan olurdun. Depremde enerjinin yaydığı ışık çıkması olur şimşek, yıldırım gibi olaylar enerji akımıdır. Ayrıca bence yeteri kadar EQ barındırıyorum.
ÖRNEK VERİYORUM*
Yanlış Türkçe kullanımı
Herkesin senin bildiğin şeyleri bilmiyor olabilir, soruyorum çünkü öğrenmek istiyorum bu veya başka bir şey benimle aynı durumu yaşayan insanlar var mı yok mu. her konuda ironi yapabilirsin çünkü yeteri kadar EQ barındırıyorsun :)
Tamam sensin
Cidden şu konunun altında olabilecek en saçma tartışmayı gerçekleştiriyoruz HAHSHSJANWSBSNQHWKJEKQKSLLQ
Daha önce öğrenme fırsatı verildi. Hem orta okulda hem de lisede. Zorunlu eğitim. Değerlendirmek senin elindeydi, sen de zamanında tercihini yaptın. Ben de yaptım. Ve bu tercihi istediğim gibi / istediğin gibi kullanabilirsin. Bu konuda bir şey demedim. Btw iki harf yazman yeterliydi Google için. İnan bana EQ sandığın şey değil.
Ben tartışmıyorum?
Sen çok iyisin , muhteşemsin.
Biz ilk okul terkiz. Umarım kalan max 50 yılını eğitim düzeyinle böbürlenerek geçirirsin 😇 süpersin
Tabi canım, münakaşa
Btw😉
İlk okul terk olman ne gibi bir bahane? Eğitim durumumla böbürlenmek? Orta okul ve liseden bahsettim, üniversite bile değil. Böbürlenmek için kötü seçim. Bruh neden maksimum 50 yıl sonra ölüyorum? Öyle bir amacım yok, ama çok istekliysen seni durdurmayacağım.
İroni...🥲 Tamam sen 500 yıl yaşa
Nasıl yaşıyorsun inan bilmiyorum ama o yoldan devam et.
My Little Pony...🦄
Bruh moment:Ddhahshdjsjdks
Benim o hortlak
Göktaşı
Ufodur
Uzaylı ben