O varken başımı yastığa rahat koyuyorum, çünkü biliyorum o ülkemizi her türlü musibetten korur.
Onun görevi bittiğinde ne yapacağız?
Keşke hep Türkiye Cumhuriyeti'nin cumhurbaşkanı olsa...
O varken başımı yastığa rahat koyuyorum, çünkü biliyorum o ülkemizi her türlü musibetten korur.
Onun görevi bittiğinde ne yapacağız?
Keşke hep Türkiye Cumhuriyeti'nin cumhurbaşkanı olsa...
Başını yastığa koyduğunda seni koruyan yüce Allah'tır. rte değil. Bu yüzden bu kadar tapınacak hale getirilmemelidir bu insan. Aynı şey Atatürk için de geçerlidir. Bizim ülkemiz nedense kurucularına ya da siyasilerine tapmayı çok seviyor.
Koskoca peygamberler padişahlar Atatürkler türk komutanlar geldi gecti hicbirine kimse böyle bisey demedi o zaman egitim vardı simdi böyle cahiller var onsuz yapamayız nedir ya sen ondan önce dusmana mi esirdin ne kıt beyinli insanlar oldunuz biri gider biri gelir ama cehalet yalakalik bu ülkede bitmez.
Cevap
4Cevap
Nolur Allah ikinizin ömründen de alsın benimkine eklesin 20 senemi yediniz la el birliğiyle
Kimse alternatifsiz değildir yavrum, ben bile
Troll
Nefes alarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?