Kadınları mı erkekleri mi mutlu etmek daha zor?

Bence erkekler kaç yaşına gelirlerse gelsinler çocuk gibiler hiç olgunlaşmıyor. Bilgisayarım bozuldu tamire gönderdim. Abime bilgisayarını ödünç almak istediğimi dedim vermiyordu. Çikolata aldım mutlu oldu hemen bilgisayarını verdi skjkfskjl
Ya siz ne düşünüyorsunuz?
Kadınları mı erkekleri mi mutlu etmek daha zor?
Cevapla