Adana yanıyor, orada durumlar nasıl?
Bu sıcakta en iyi şey ne olur?

Adana yanıyor, orada durumlar nasıl?
Bu sıcakta en iyi şey ne olur?

Burada sıcaklık 45 e kadar çıkıyor nemde olmadığı için kafaya vuruyor. Gölgelikte soğuk hemde çok soğuk içecek , atıştırmalıklar ama ağız kurutmayan olursa daha iyi olur ve muhabbet klasiklerden. Veya klimalı araba otobus vs. kullanmak ve gezmek çok keyifli
Bence evde film dizi izlemek olabilir ya da arkadaşlar varsa onlara gezmek de olabilir alışveriş merkezine gitmek güzel olur orada da soğuk kahve içilir mesela
Aşırı sıcak, herhalde klima olmasa cidden pişerrdim
Klima karşısında oturmak
Balkonda oturtup karpuz yemek
Oturtup ne 😄 oturup olcaktı
Cevap
22Cevap
Buz gibi suyla duş almak ardından beyaz kıyafetler giymek olabilirki sıcak fazla çekmesin adana gibi bir yerde yani orada bir şey yapamazsın ki hatırlıyorum Adana’yı sıcakta yere yumurta düşse pişer yani yapacak bir şey yok katlanacaksın.
Adana ya bambaşka bir ilgim var ama sıcaklarına değil. Çok mu sıcak cidden?
Sağlam sıcak şu birkaç gündür. :D
Maşallah maşallah. Memleketim olmadan memleket benimsediğim iki yerden biri, bir Adana bir Trabzon
Burası da aşırı derecede sıcak bu sıcak havada sahiller dolu serinlemek için güzel bir çözüm ancak beden suyun için güneşin sıcağı beynine işliyor oda beni serinletmiyor
Duş alıp evde oturmak, birde buz gibi limonata yapmak.
Denizin gölgesi olmaz. Akşam üstü uzanıp sahile...
Deniz veya havuz ya da soğuk bir duş tek çözüm olabilir
Buzdolabında buz gibi su tedarik etmek. Aynı zamanda limonata ve ayran da.
denize girmekk ama egenin denizi o kadar soğuk ki öldüm bugun
Klimali olan her yerde dolaşmak ksksjsj evin her odasina klima lazim
Soğuk duş alıp buz gibi bi içecek doldurup klimayı açıp yatmak 😅
3 gündür aşırı sıcak var. Dışarda nefes alınmıyor. Çalışmayan evde kalmalı.
Aşırı sıcakta herhangi bir "aktivite" yapılmaması daha hayırlı olsa gerek. Ama soğuk su ve gölge en iyisidir diye düşünüyorum
İstanbuldayım çözümüm bardak suları dondurup cebimde taşıyorum. Herkese tavsiye ederim.
Klimalı bir ortam bulup vakit geçirmek. Deniz kenarı bile şu sıcakta uygun ortam olmayabilir.
Evden çıkmamak😄
Ice tea, soğuk kola falan içmek.
Veya klimanın karşısında don atletle uyumak.
Klimalı yerde sigara içmek
Evde kitap okumak olabilir.
Klimayı açmak, evden çıkmamak..🤭
Klima karşısında yatmak olur bence 😄
Klimalı ortamda soğuk kahve eşliğinde film izlemek
Aga buzluğa kafa atmak
Bol bol duş alacaksın
Sudan başka çözüm yok gibi...
Spor yapıp daha çok terlemek ve soğuk su
Güneşin altında şaraba bira katıp içmek.
Küvete su doldur gir.
Soğuk duş alıp parke üzerinde uyumak
Vantilatör+ uyku
deniz havuz
Evde durmak. Çıkanı öpsünler gerçekten.
Denize girmek
En iyisi yüzmek
Usanmak
Yüzmek..
doldurma yemek
Evde durmak akdjsn
Soğuk duş almak
Denize girmek
Evde kal
Duş ALMAK
Evde yatmak
Duş olur
Havuza girmek
DSİ'ye girin😅😅
yüzmek tabiki wjjwwj
Klimanın karşısında yatmak
Hic bisey
Yatmak olabilir
Evde oturmak
Havuza girmek
yüzmek
Denize girmek
Denize gitmek
köye gitmek
Buz gibi bir 🍉
seks yapmak
Yüzmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?