Zengin bir aileden geliyorum ama Marksist biriyim ailemden bana kalacak serveti ne yapabilirim?

Kariyer sahibiyim parayla zaten işim yok burjavaya karşıyım. Ailenin tek çocuğuyum. O serveti istemiyorum ama ne yapabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Dalga mı geçiyorsunuz? Bana verin diyenlerin neyin kafasını yaşıyorsunuz? Ben parayı topluma en faydalı olacak şekilde kullanmak istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Özgürlük, kardeşlik, eşitlik ilkesiyle yönetilmek ne kadar kötü olabilir ki? Ya da gelir adaletini savunup emekçinin hakkını vermek? Herkesin insanca koşullarda yaşayacağı bir düzeni istemek suç mu? Marx diyordi ki sermayenin bir kutupta birikmesi aynı zamanda karşı kutupta mutsuzluğun, ızdırabın, cehaletin, şiddetin ve ruh bozulmanın birikmesi anlamına gelecek.
Zengin bir aileden geliyorum ama Marksist biriyim ailemden bana kalacak serveti ne yapabilirim?
Cevapla