Bir yardımcıolurmusunuz, ne yapacağımı bilemedim?

Nasıl başlayayım bilmiyorum oldukça karışık bir hikaye. Yıllar öncesinde ailesi tarafından darp ve tacize (baba) uğramış biriyim. Simid kendi hayatımı kurdum hiçbiriyle görüşmüyorum. Ama bugünlere gelene kadar da çok acı çektim. Yıllar öncesinde abla kişisinin eşi bana birkaç mesaj atmıştı bende bunu anne ve abla olacak kişilere anlattım. İleride bir sıkıntı olmasın diye. Mesajları da sildim. O zamnalr nişanlıydim yanlış anlaşılmasını istemedim. Fakat elimde delil olmayınca inanmadılar kocama iftira atıyorsun dedi ablan olacak canlı. Ve bana saldırarak darp etti. Hatta hepsi birlikte darp ettiler ölümden döndüm. Şimdi son günler eşi bana mesaj yazıyor. Ben yıllardır seni seviyordum yıllardır acı çekiyorum herkese itiraf ettim bunu falan filan diye. Tam onlardan kurtulmustum bu beni çok korkuttu elim ayağım titriyor dünden beri. Sürekli mesaj yazıyor yıllardır içimde biriktirmistim artık soylicem her şeyi falan filan bir sürü hikaye. Ben ne yapacağımı bilemiyorum bir yardımcı olursanız sevinirim
Güncellemeler

Aslında haklı oldugum meydana çıktığı için sevinmem gerek. Ama sadece korkuyorum. Büyük bir ağırlık var üstümde. Bu nasıl olur. İnsan nasil yani başında yetişen birine o gözle bakar. Aynı şeyi baba olacak kişiden yana da yaşadım benim kaderim mi bu? Neden böyle sapkın şeyler beni buluyor. Ruhumu bedenimi temiz tuttum hep neden böyle şeylerin muhatabı ben oldum?

Bir yardımcıolurmusunuz, ne yapacağımı bilemedim?
Cevapla