Güncellemeler
+1 yıl
Bu sorunun kitlesi niye böyle oldu ya neyse arkadaşlar ben Türkçe dilinin tanrıçası ve son savunucusuyum bu bilisin!!!
+%2 kdv zammı, vergi zammı, cart curt zammından sonra nasılsınız fakir türko gencolar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
İdare eder biraz şişlik var. Sn nasılsan Türk lolitası 🤪
O dudaklar öyle çıkması şart mıydı
Evd
Yapma öyle ağzın ağrıcak :))
Masaj yaparım
İstemem saol🤪
Kendime zaten
Elleme ya ne güzel yatıyodum 😌
Bir mali müşavir olarak isyan ediyorum ama para etmiyor maalesef
Hay mk memleketini yakıcam artık sayın mali müşavir bey
Ne alakasi var şimdi memleket yakmak ile 😂
Kimse isyan etmiyo zamlara ben edicem
Alistirdirlar bugün bile sigaraya gelen zam artık o kadar normal geliyor ki. Oy verip laf edenlere sovesim oluyor
Benim b1çaklayasım geliyo birazzcık
Laf edince de biz suçlu oluyoruz. Cellatina âşık bir millet var.
Aah kalbim dayanmıyoooorrhhhhh
Kimin ki dayanıyor ki artık.
Borç deryasında yüzüyorum yuva kurmak namına. Sorulacak hesabımız var.
Ben Türk değilim ama iyi teşkür ederim 🙏😇
Ne demek türk değilim suriyeli misin lan sen
Hayır ben boşnak
Hee tamam kanks iyi geceler
Teşkür ederim iyi geceler 🙏
Oy canım ya
Ben yanlış bisey dedim 🤦♂️
Türkçe az ya kusur bakma 😁
Yok yanlış demedin kıyamam kusur yok yok ☺️
Tamam ozaman sevindim 😊
Çalışıyorum ama cok zor yani cok Türkçe ya
Olsun karşında goddess of Turkish var no problem
Goddess of turkish this is so ambitious 😊
Beni english konusturma ya ben Türkçe çalışıyorum şimdi 😇
Ahahahhaha
Yinemi yanlış dedim ne dedi 😁
Sen neden kahkaha ben onu biliyorum ahahaahah
Bcz u r so cute
Sen boşnakça nerden biliyomusun 😁😁😁
Aaa bu çok güzel
ti si stvarno sladak
Askım o boşnakça değildi ya ingilizce kısaltmalar kullanmıştım çok tatlısın dedim
Çok teskür ederim sen çok tatlısın asıl
Bana şaka yaptın 😊mutlu oldum
Eveett minik şakacık
Umarım hep senin gibi olsalar ama değil
Aa üzülme ya
Yok ben üzülmedim benim sadece burada arkadaş yok olanlarda ben konuştuğum zaman hep ahaahaha gülüyor bende ozaman utanıyor
Ama sen bana yardım oldun yani 😊
Hayıır utanma they find you cute
Sen çok iyisin , yani tam canım mıydı öyle bisey di ya elif hanım demişti bayanlara böyle de
He hatırladım tam canım
Yok ya canım degildi ya
Canımdır o başka bir şey gelmedi aklıma ya hanımefendi falan mı acaba?
Hatırlamıyorum ama o bana hep şey diyo çok şapşalsın çok şapşiksin öyle yani
Onlar çok tatlı kelimeler ve seni samimi bulmuş 🥰
İste yanlış bisey söylersem hemen öyle diyor 😁
Bende diyorum bunlar bana hep gülüyor
Artık hemen öğrensem Türkçe bana gülmeseler 😔🤦♂️😁
Yaa kıyamam çok tatlısın acele etmene gerek yok eğlenmene bak
Tamam öyle yaparım ozaman 😊
☺️☺️
Ama sende eğlenmene bak olur mu 😇
Teşekkür ederim sen dee ☺️
ben daha sana bisey demeyeyim degilmi sonra senin boyfriend sana kızar 😊 ben mesela iş yerinde arkadaşlar var konuşuyoruz hep onların boyfrien onlara kızıyor sen onla niye konuşuyorsun filan böyle ungry yani ben diyorum sana niye kızdı, boş ver o seni kıskandı diyorlar , ya ben tam Türkçe bile konuşamıyorum bir erkek beni neden kıskanır , sonra yine gülüyorlar 😁😁😁🤦♂️
Benim boyfriend yok ya yaş o işler, boş ver sen takma onları özgüvensiz erkekler ahaha
Yaş o işler nedemek yani göz yaşı gibimi üzdülermi seni 😔
@Konuşmaaw Kim üzdü seni girmemenden belliydi zaten
Yok o işler olmaz gibi bi anlamı var
Nasıl yani
Mert benim gibi sende yabancısınmı 😊o da anlamamıs
Türk’üm 😊
O senin old girlfriend?
Yok arkadaşım
Anladım tamam delikanlı 😊
Kötüyüz (sen soru sorar mıydın?)
Askım seni özleyince geliyim dedim
❤️
Adım Nisa olsaydı iyi olurdum 💅
Yhaaaa olaaayysıınnnn
Herkese nasip olmaass
Slaaayyyy 🤭🤭
Irgalamıyor hala. Kurbağa tencere misali :)
Çok iyiyiz
Ne demek çok iyiyiz
Tabi daha ne istiyorsun yol yaptı köprü yaptı (!)
Evet ben bi nankörüm
Yaşlandırdı bizi bu ülke
:((
Hadi gel kaçalım yurtdışına
OLUR ORTADOĞU VE AFRİKA HARİÇ HER ÜLKE HER BÖLGEYE OKAYİM
İtalya mi Amerika mi yoksa Almanya mı
Yaşlanınca İsviçreye gidelim ama son durak orası olsun
HİÇÇ FARK ETMEZ GÖTÜR BENİ GİTTİĞİN YERE
Tamam o zaman yarın saat akşam 7 de hazır ol gidiyoz
WAOW ALLAH TANRI EVREN HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜRLER SONUNDA KURTULUYORUM..
Fakir değilim.
Milyoner misin
Evet
Abi bi 100 bin ateşlesene be bi güzellikle yurt dışına çıkacaz da 100 bin tl kadar eksiğimiz var
Yalaaaannnn ispatla askm çocuklarımun babası
@GECE__KUŞU EVET AYNEN ÖYLE VALLA ABİ DOĞRU SÖYLÜYOR
Bu zenginler hep böyle zaten canını iste parasını isteme yeterki
Zengin olayım sana 100 bin tl gönderecem gız sana söz tabi zengin olana kadar ölmezssek
@GECE__KUŞU 🥺 paranın allah belasını versin çok duygusal oldum şu an ben de zengin olursam sana yollayacağım söz 😭😭😭
Ya şapşal şey çen zengin olursan direkt evlen benimle kurtar beniii
@GECE__KUŞU aşdşidlfğwşiflwdp bu gayet mantıklı
Tabi bende mantık bol da işte kullanmıyorum
Püf canım sıkıldı ya KS de sarmadı
@GECE__KUŞU uyu canım
Ne diyon la değişik...
Kes mk
La yürü git vitaminsiz
Hee
Byes...
Hoşt
Çölüne dön bedevi...
Çölü yakarım mk sen bana ar*p mı diyosun
Harikayım umrumda değil
Ne demek umrunda değil
Baya değil işte
Nasıl değil mk sinirlerimi bozma
Valla değil
Harikayız 😄😄 yetmez devam
Dudağını neyse boş yapma aşko
Ya bi si
Sen si lan
Lan soruma gelen sensin gebeş
Kesss
Hoşt
Gel kızım gel
Havlamadan gel
Ya def ol sorumdan
Düzgün yazmayı öğren
Slk mısın mk gayet de yazım hatası olmadan yazıyorum, hakaret kelimeleri sansürlenmesin diye kısaltmaya çalışıyorum sadece. Bu ülke tarihinde Türkçeyi benden daha iyi konuşan yazan varsa o da Atatürktür.
Düzgünden maksat hakaret yazma demek istedim
Sakin ol aslan bu ne hava bondon doho oyo komse yozomoz
Arkadaşlar ben son TDK elçisiyim? Bir zahmet yani!!!
Belli 🙄
Türk hokkj
Lan sana soru
Ne? Lan sen suriyeli misin seni 2928482037 km öteden öldürrrüm bak
Yok be bildiğin türk halis muhlis
Sen nerdessin
Ayy keşke suriyeli olsaydın sana sanal taciz uygulasaydım neysee boş ver iyi geceler
Yuh sanal taciz uygulamasi
Var
Lan taciz olarak sana ne yaptım teyze
Hayır ya suriyeli olsaydın diyorum boş ver ablası bu saatler tekin saatler değil iyi geceler öpüldüm
Öpüldün*
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Dolandir la beni
Nasıl
İnstegram at
Sigara geldi asıl
OOFFF OF
Tütüne devam
Kanka hiç içme daha iyi ya
Bırakıcaz inşallah
Bu ülkede zor olsa da en iyisi bu..
İyi değilim
Unuttun bizi be Nisa