Arkadaşlar bu soruyu sorduğum için cok utanıyorum ama?

Kuzenim eşiyle ben 12 yaşımdayken evlenmişti. Ben de o zamanlar hayranlık beslemiştim çocukluk aklıyla. Gerçekten çok küçüktüm yakışıklı falan gelmişti işte hayranlık. Ben bunu belli etmiştim. Şimdi 20 yaşına geldim bugün 8 sene sonra gördüm ve tokalaştım. Sizce adam bunu unutmuş mudur? Cidden çok utanıyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelll
Arkadaşlar bu soruyu sorduğum için cok utanıyorum ama?
Cevapla