Ya çok yalnız hissediyorum nasıl geçer?

Ne arkadaşım var ne bir şey yani benimde kankilerm olsaydı ne olurdu ki.. bir kız arkadaş dostum olsaydı saçlarımı okşasaydı sohbet etseydik derdi derdim olsaydı..

Ya çok yalnız hissediyorum nasıl geçer?
Cevapla