Türkiye’deki insanlar vergiler için mi çalışıyor?

16 sene okudum KPSS’den 93 aldım atandım. Şu an maaşım 23.000₺ oldu. Saadete geliyorum…

benim brüt maaşım 31500₺ daha maaşa dokunmadan 8500₺ vergiye gitti. Babam 2006 model passatini bana verdi onun sigortası, mtvsi, muayenesi derken yine 8k civarı para gitti.

elektrikte suda her şeyde fahis vergiler var. Onlar yetmez gibi birde KDV orani artırıldı. Sonra elektronik aletlerde, telefonlarda, tabletlerde fahis vergiler var. Ev satın alıp taksiti mini öder gibi kira ödüyoruz. (7000₺ 1+1 Konya’da)

daha söylenecek çok şey var ama okumayacaksınız biliyorum. Okuyan bir millet olsanız bu sorunları zaten yaşamazdık…

Türkiye’deki insanlar vergiler için mi çalışıyor?
Cevapla