Suçlu psikolojisidir diye tahmin ediyorum kendini savunmaya çalışıyor Bi şekilde ve sürekli bu böyle şu şöyle diye şikayet ediyordur temelinde kendi yaptığı hataları asla sorgulamamis olabilir
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benim aklima , cocuklara benim kotuledigimi dusunuyor ve her firsatta beni kotuleyerek cocuklari kaybetmemeye calisiyor? olabilir mi sizce?
Oda ihtimal dahilinde tabi ama eğer öyle bir durum olsaydı sizi kötülemek yerine daha çok kendini savunmayı tercih ederdi yani karşı hamle yapmaktan önce kendini temize çıkarmaya çalışırdı ilk başta ama direk bu şekilde dediğin gibi davranıyorsa benim fikrim çokta kendini geliştirmemis birinin çırpınışları gibi sebebi de kendi durumunun farkında olması ve yapacağı başka birsey kalmamasi diye düşünüyorum
kucuk cocuguma hamileyken birakip gitti ve surekli baska kadinla beni arattirarak rahatsiz ettirdi.. 10 sene nafaka odemedi surekli cocuklara hem anne hem baba oluyorum , etkek pesinde kosmuyorum diye dalga gecti.. mesajlqri hep duruyor.. ve cocuklar buyusun gosterecegim dedim.. 10 sene nafaka odemedi. amaben cok sukur basaridan basariya kostum.. omce devlet memuru oldum, sonra doktorayi bitirdimyakin zamanda da uzman olfum.. o ise cocuklar buyudu ya kendini ispatlama ve beni kotuleme derdinde aynen.. baba oldugu icin gorus hakki var ve surekli bunlari yapiyor.. ve aynen battikca batiyor panik halde mesajlarda bile kotulemis cocuklara
Tabi olayları bu kadar derin bilmiyordum fakat tahmin ettiğim gibi hem kendini geliştirmemis birisi hemde suçluluk psikolojisi içinde tamamen o yuzdende tek yapabileceği şeyi yapıyor oda saldırı ve zeka düzeyi de ortalama veya daha altında olan birisi diye tahmin ediyorum
Bu yazdığım meselede bı kaç defa şahit olmuştum buna ilk defa şahit oldum cidden yazık ya yazık nasıl böyle konuşabiliyor bizler nasıl insanları hayatımıza alıyoruz ya?
saol canim... ben basaridan basariya kosuyorum cok sukur.. o da surekli batiyor.. keske batmasa cocuklarimin babasi neticede.. ama yillarca ne yapti onlara? hic.. sadece son 2 senedir nafakasini duzenli oduyor.. ama hrmen baba oldum saniyor..10 sene hic odemedi nafaka.
iyi falan degil ya karaktersizin onde gideni.. daha kucuk cocuguma hamilryken birakti gitti.. iyi toparladim.. devlet memuru oldum, doktorayi bile bitirdim, suanda uzmanim.. o battikca dibe batiyor..10 sene hic nafaka odemedi,
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bu gerçekten karaktersizlik anne ya da baba ne yaparsa yapsın çocuğu öyle doldurmak doğru olmaz
Suç bastırma cabası bence
@Qaanınkedisi Benim aklima , cocuklara benim kotuledigimi dusunuyor ve her firsatta beni kotuleyerek cocuklari kaybetmemeye calisiyor? olabilir mi sizce
İhtimal ama o şekilde çoçukları kazanamaz
Suçlu psikolojisidir diye tahmin ediyorum kendini savunmaya çalışıyor Bi şekilde ve sürekli bu böyle şu şöyle diye şikayet ediyordur temelinde kendi yaptığı hataları asla sorgulamamis olabilir
Benim aklima , cocuklara benim kotuledigimi dusunuyor ve her firsatta beni kotuleyerek cocuklari kaybetmemeye calisiyor? olabilir mi sizce?
Oda ihtimal dahilinde tabi ama eğer öyle bir durum olsaydı sizi kötülemek yerine daha çok kendini savunmayı tercih ederdi yani karşı hamle yapmaktan önce kendini temize çıkarmaya çalışırdı ilk başta ama direk bu şekilde dediğin gibi davranıyorsa benim fikrim çokta kendini geliştirmemis birinin çırpınışları gibi sebebi de kendi durumunun farkında olması ve yapacağı başka birsey kalmamasi diye düşünüyorum
kucuk cocuguma hamileyken birakip gitti ve surekli baska kadinla beni arattirarak rahatsiz ettirdi.. 10 sene nafaka odemedi surekli cocuklara hem anne hem baba oluyorum , etkek pesinde kosmuyorum diye dalga gecti.. mesajlqri hep duruyor.. ve cocuklar buyusun gosterecegim dedim..
10 sene nafaka odemedi.
amaben cok sukur basaridan basariya kostum.. omce devlet memuru oldum, sonra doktorayi bitirdimyakin zamanda da uzman olfum..
o ise cocuklar buyudu ya kendini ispatlama ve beni kotuleme derdinde aynen..
baba oldugu icin gorus hakki var ve surekli bunlari yapiyor.. ve aynen battikca batiyor panik halde mesajlarda bile kotulemis cocuklara
Tabi olayları bu kadar derin bilmiyordum fakat tahmin ettiğim gibi hem kendini geliştirmemis birisi hemde suçluluk psikolojisi içinde tamamen o yuzdende tek yapabileceği şeyi yapıyor oda saldırı ve zeka düzeyi de ortalama veya daha altında olan birisi diye tahmin ediyorum
:D karakter meselesi be o cidden baba varya yani erkek çok tehlikeli bı varlık :)
Benim aklima , cocuklara benim kotuledigimi dusunuyor ve her firsatta beni kotuleyerek cocuklari kaybetmemeye calisiyor? olabilir mi sizce?
Evet bu olabilir boşanmanın tek sebebinin sen olduğunu söylüyordur ve kötüler:) bu tip insan karakteri çok fazla kim ne derse desin
yok tam tersi.. diyormuski, anlasamadik ayrilmak istedim annen kabullenemedi.. beni aciz gostermeye calisiyor yani
Bu yazdığım meselede bı kaç defa şahit olmuştum buna ilk defa şahit oldum cidden yazık ya yazık nasıl böyle konuşabiliyor bizler nasıl insanları hayatımıza alıyoruz ya?
yapacakları şey o zaten
sen kendini işine ve çocuklarına ada düzgün hayat yaşamaya gayret et
Benim aklima , cocuklara benim kotuledigimi dusunuyor ve her firsatta beni kotuleyerek cocuklari kaybetmemeye calisiyor? olabilir mi sizce?
sohbet etmek ister misin
saol canim... ben basaridan basariya kosuyorum cok sukur.. o da surekli batiyor.. keske batmasa cocuklarimin babasi neticede.. ama yillarca ne yapti onlara? hic.. sadece son 2 senedir nafakasini duzenli oduyor.. ama hrmen baba oldum saniyor..10 sene hic odemedi nafaka.
yaşadığım için söyledim.
yaziyorum sana ama birazdan epey islerim var.. gec cevap yazarsam kusura bakma
tamam
Rahatsız işte
Benim aklima , cocuklara benim kotuledigimi dusunuyor ve her firsatta beni kotuleyerek cocuklari kaybetmemeye calisiyor? olabilir mi sizce?
İyi olsa neden ayrılsın adam mecbur kötülüycek
iyi falan degil ya karaktersizin onde gideni.. daha kucuk cocuguma hamilryken birakti gitti.. iyi toparladim.. devlet memuru oldum, doktorayi bile bitirdim, suanda uzmanim.. o battikca dibe batiyor..10 sene hic nafaka odemedi,
ya onun boş ver knk
cocuklarda umarim boş ver der..☺️🙏🏻
Garanti derler😁
Kendisini daha çok sevsin diye
Mal cunku
Karektersizdir o zaman
Neden boşandılae