Yeni namaz kılmaya başladım, nasıl yapacağımı bilmiyorum?

Arkadaşlar namaz kılmaya yeni başladım, bi konuda yardıma ihtiyacım var. Bizim burada imsak vakti 03.35 olarak görünüyor ama ben güneşin doğduğu saat olan 05.19'da namaz kılınıyor zannediyodum. Neyse internette de imsak vaktinden yarım saat sonra namaz kılınması doğrudur diyor ama ezan 03.35'te okunduğu zaman kılmamız gerekmez mi? Bi tık uzattım ama umarım anlamışsınızdır.
Yeni namaz kılmaya başladım, nasıl yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla