Ergenken neden garip hallere giriyoruz?

Yaptıklarım aklıma geldikçe utanıyorum ula

Hele o zamanlar (yıl 2003 falan) Demet Akalına aşık olmuştum o geliyor aklıma klibini beklerdim tv de saatlerce... Malum internet yaygın değildi.

Lezbiyen olursun da bu kadar ergen, bu kadar abaza lezbiyen olmazsın

Siz neler yaptınız ergenlikte hadi konuşalım canım sıkıldı bea😁

Ergenken neden garip hallere giriyoruz?
Cevapla