Şimdi ki gençlere bakıyorum da sürekli bir eziklik? Niye bu eziklik?

Bu arkadaşlara çok üzülüyorum gerçekten.

Yok boyum kısa..
Yok sevgilim olmuyor..
Yok param yok..
Yok tipsizim..
Arkadaşlar kendinize güvenin cesaretli kişileri sever kızlar.. ruhunuz da cesaret yoksa o kişi sizi ne yapsın? Düşünsenize o kızı nasıl koruyup kollayacaksınız cesaretiniz yok? Öz güveniniz yok.
Her şey para pul inanın ki değil..
Kendinize tabii. Bakın bakım şart.. lâkin ezik olmayın kız size mi bakıyor gülüyor mü sizde gülün gidin konuşun. En fazla ne diyebilir? Hayır mi? Öyle bir şey olmadığını mı? Hahaha deyin geçin. Ve bu saçma sapan soruları da sormaktan vazgeçin. Dibe batmayın yüzeye çıkın artık.
Şimdi ki gençlere bakıyorum da sürekli bir eziklik? Niye bu eziklik?
Cevapla