Güncellemeler
+1 yıl
Foto ekleyemedim. Kanadının üstünde tüy yok hiç açık. Sürekli kaşıyor tüt dökümünde gibi. Ama yara ve ara sıra kanıyor.
Güncellemeler
+1 yıl
[https://www. hizliresim. com/4lsbzk0 görsel]
Arkadaşlar 15 gün önce şeker’de uyuklama titreme başladı. 5 gün tatile gittim o sırada kuşcu bir petshopa kuş oteline bıraktım tedavisi için. 10 gün geçti tedavide ilerleme ya da gerileme yok dedi aldım geldim. 4 yaş civarı dişi. İnsanlarla hiç bir bağı yoktu evcilleşmiş bir çocuk değildi ama gerçekten iyi baktık hiç böyle bir şey olmamıştı. Şimdi dokunulmasına izin veriyor hiç hali yok tünerken düşüyor dengede duramıyor sesi soluğu yok çocuğun. Düşünce mecbur dokunup alıyorum. Bilen biri varsa nolur bi tavsiye versin ne yapmam gerekiyor. Kullandığım ilaçları görsele ekliycem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Gogsunde kuruluk, zayıflık var mı?
Dıskısı nasıl?
Evcil kuşlarınızın hasta olduğunu anlamak için Nelere dikkat etmemiz lazım bu paylaşımda? ↗
Kafes tabanının haki nedır oyle
https://www.hizliresim.com/4lsbzk0
Çam paleti.
Ay çok sağol ya
Çok daha küçük bir kafese aldım hareketleri Mısırlı olsun diye. Kanadı perişan çocuğun
Kanat ıle alakalısını bosvermek lazım popoda sıvı var mı yapıskan kaka var gıbı. Antıbıyotık kullanması gerekebılır.
şu an alabileceğim bir şey var mı direk veterinere mi gideyim.
2 farklı takviye bir de mavi renkli duş spreyi verdiler kullanıyoruz onu
Vıtaform antıbıyotık ıle devıt 3 damla
Nerden temin edebilirim. Birde bugün kanadı daha kötü durumda
[url=https://www. hizliresim. com/7avdg0f][img]https://i. hizliresim. com/7avdg0f. jpeg[/img][/url]
[https://www. hizliresim. com/7avdg0f görsel]
Kanka 2 hafta önce kaldığı yerden akıp getirdiğimiz kuş bizim değilmiş meğer. Yana yakıla baktığımız ağladığımız kuş bizim şekerin tıpatıp benzeri başka bir kuşmuş. Petshopa tedavi için gelmiş oda, karıştırmışlar. Bizim kuş öleli baya olmuş üstelik. Güler misin ağlar mısın. Sahibine teslim ettik daha iyiydi şükür sevaba girdik ne diyelim. Görünce sen yardımcı oldun yazıyım dedim sağol yine de
Iyı bır ınsansın Tesekkur ederım