Annemler sürekli bana eziyet ediyor ve beni istemiyor?

Annem abim ve ben birlikte yaşıyoruz. Babam yok, ben 3 yaşındayken annemle boşandılar ve babamla bidaha hiç görüşmedik. Maddi manevi hiçbir yardımı yok. Annem abim ve bana baktı yıllarca tek başına. Buraya kadar problem yok. Ama artık her şey çok değişti buna annem de dahil. Artık eski annem yok ve bana sadece it muamelesi yapıyor. Abimin ağzının içine bakıyor, abim ne isterse yapıyor ama bana sürekli azarlayarak konuşuyor ve artık biliyorum ki benden nefret ediyor. En ufacık şey de azarlamaya başlıyor. Bu arada atlamadan şunu da ekleyeyim 22 yıldır abimden şiddet görüyorum hala daha bu şiddetler devam ediyor, dövmezse de dövmekle tehdit ediyor. Sen bir şey yapmışsındır ondan bunlar oluyordur demeyin. Evdeyim ve hiçbir şey yaptığım yok. En ufacık şeyden problem çıkartıp bir anda ikisi de bağırmaya başlıyorlar. Bu zaten aptal sen aptalsın sen şöylesin böylesin diye. Dışarı çıkıcam arkadaşımla kahve içmeye mesela annem 5 kuruş para vermiyor. Çalışıp para kazan kendi paranı harca ben sana para veremem diyor. Kendin çalışıp kazanacaksın diyor. Abim isteyince her şeyini verir ama ( evlatlık mısın diye sormayın değilim ama keşke evlatlık olsaydım) benden neden bu kadar nefret edildiğini bilmiyorum ne yapacağımı da bilmiyorum. Doğduğumdan beri eziyet çekiyorum ve bu ne zaman bitecek onu da bilmiyorum. Annemin evlat kayırdığını anlamak için alim olmaya gerek yok çünkü kabak gibi ortada. Abimin yanlışları nolmuş olabilir diye kapatılır ama ben en ufacık yanlışta ( örnek olarak: tavayı telle sürtmem mesela) dayak yerim, kocaman bir problem haline gelir ve ikisi birden üstüme yürümeye başlar ve hakaretler yağdırırlar. Napacağımı şaşırdım artık gerçekten çok zor bir hayatım var ve intihar etmeyi bile düşündüm. Evden gitmeyi de düşündüm zaten beni istemiyorlar ama gidecek hiçbir yerim de yok.

Annemler sürekli bana eziyet ediyor ve beni istemiyor?
Cevapla