Annemle eşim arasında oluşan gerginlik nasıl çözülmeli?

Merhaba arkadaşlar,

Son zamanlarda yaşadığım bir durumdan dolayı sizin fikirlerinize ihtiyacım var. Deprem nedeniyle başka bir şehre taşınmak zorunda kaldık ve şu anda annem, eşim ve ben aynı evde yaşıyoruz. Başlangıçta her şey yolunda giderken, son zamanlarda annemle eşim arasında sürekli kavgalar çıkmaya başladı. Bu durum beni oldukça zor durumda bırakıyor çünkü her iki tarafı da seviyorum ve eşit şekilde savunmak istiyorum. Ancak, aralarında giderek artan bir nefret olduğunu hissediyorum.

Bazı günler eşimi annesinin evine götürüyorum ve birlikteyken annem hakkında olumsuz konuşuyor. Ancak eve döndüğümde ise annem, eşim hakkında aynı şekilde konuşuyor. Bu durumu yaşamak istemiyorum ve çözüm bulmam gerekiyor.

Sizden yardım istemek için bu metni paylaşıyorum. Şu an ne yapmam gerektiği hakkında fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum. Bu durumu nasıl düzeltebilirim veya daha sağlıklı bir iletişim kurmalarını nasıl sağlayabilirim? Deneyimleriniz ve tavsiyeleriniz benim için çok değerli olacaktır.

Şimdiden teşekkür ederim.

Güncellemeler
+1 yıl
Edit: Annem biraz küfür etmeyi sever ve ağır şekilde konuşmaya yatkın bir insan. İnsanlara psikolojik olarak travmalar yaşatmaya çok uygun kapasitede. Dolayısıyla kavga esnasında rahatsız edici ve insanı tetikleyici cümleler kurabiliyor. Göz önünde bulundurulmasında fayda var.
Annemle eşim arasında oluşan gerginlik nasıl çözülmeli?
Cevapla