Arkadaşlar sixce haksız mıyım? Yanlış mı düşünüyorum?

Arkadaşlar 2 yıldır birlikte çalıştığım biri var. Ben 8 yıldır aynı işyerinde çalışıyorum ve en eski elemanlardan biriyim. Bu kız benim yanıma 2 yıl önce geldi ve onu abi kardeş, dost olarak gördük birbirimizi. O geldiğinde hiçbişey bilmiyordu, işi ona ben öğrettim. Daha sonra mesul müdür oldu ve onu ilk ben kutladım. Hediyesini ilk ben aldım ve ondan daha çok ben sevindim. Özel hayatında da sürekli destek olmuşumdur okulu vs. Arabam oldukça, bunca zaman yolumu 20 dk uzasa da 1 kere onu otobüsle işe göndermedim, sürekli onu da alır birlikte gider geliriz işe. Neden sürünsün kü derdim. Geçen gün bir grup açtı ve işyerinde bizden daha sonra gelenlerin çoğunlukta olduğu bir grupta beni de dahil edip yaptığı konuşmalar zoruma gitti ve gruptan çıktım. Ortaya söylenmiş sözlerdi ama o grupta söyledikleri bende grupta olduğum için bana da geliyordu o sözler. Ayrıca bana bunu açıklayabilirdi ama açıklamadı. 3 saat sonra ayrıldım gruptan. Ben daha eski yıllık bir çalışan olarak, kendisine iş öğrettiğim birinin benim yaptığım işi sorgulaması ve bana direktif vermesi benim zoruma gitti. Daha sonra da aşağıdaki konuşmalar geçti. Onun konuşmaları sertti ve hiçbir şekilde açıklama yapmadı. İnstagramdan sildi, O gece sonrasında genel koordinatör aradı beni ve üstüme saldı resmen adamı. Daha sonra ertesi gün abisi beni aradı ve ağzına geleni saydı. Hiç birisi beni dinlemedi bile. Abisiyle ve bu kızla çok sıkı bağlarımız vardı. Aynı evde kaldık defalarca, o derece. Olayların buraya gelmesi zoruma gitti. Ben mi hatalı düşünüyorum, yoksa düşüncem doğru mu bilemiyorum. Burada kendimi sorgulayıp duruyorum. Kıza 3 gün sonra yine bir mesaj attım ama görüldü atıp, whatsapp a imalı bir gönderi yazdı hakkında kısmına. Sizce ben kibirli mi düşünüyorum? Yoksa haklı mıyım bilemiyorum.
Arkadaşlar sixce haksız mıyım? Yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla