Türkiye'de Batı'da olduğu gibi bir Arap fobisi mi var?

Dikkatimi çekiyor, Türkiye'de Batı ülkelerinde olduğu gibi müthiş bir Arap nefreti almış başını gidiyor. Elbette bunda Suriyeli sığınmacı sorunundan dolayı haklı sebepler de var. Çünkü bu Türkiye'nin geleceğini tehdit eder bir boyuta ulaştı. Sizce Türkiye'de bundan önce böylesine bir Arap fobisi var mıydı? Yeri gelmişken bu kitabı da tavsiye edeyim:

Türkiyede Batıda olduğu gibi bir Arap fobisi mi var?
Türkiye'de Batı'da olduğu gibi bir Arap fobisi mi var?
Cevapla