Boşanmada nasıl bir yol izlemeliyim ve çocuklarımızı alabilir miyim?

Ben 5 senelik evliyim eşimi artık sevmediğimi ve soğuduğumu söylememe iki kez çocukları alıp evden gitmeme rağmen boşanmak istemeyip türlu bahaneyle vazgeçirdi sevdiğini biliyordum çocuklarım için devam ederim zannettim ama son geri dönüşümden sonra anlamasız şiddet hakaretler başladı. zaten öncesinde sürekli devam eden ara ara olan şiddet hergun içilen alkol ve doğru düzgün çalışmamak gibi huyları vardı kayananam ve kaynımda bizim eve yerleşti ve çocuklar hergun alkol kavga kaos görüyordu ben uzak tutmaya çalıştım ama hissediyordu daha 23 yaşındayım ve aldatmaya kesinlikle aşırı karşı insanım fakat mantık kullanmam gerekti kendime ait olmaya bir hesapla hiç tanımadığım birinin mesajına cevap verdim kendimle ait olmayan bilgilerle kısa bir gorusme yaptım ve bunu onun görmesi için açık bıraktım diğer türlü beni bırakmayacaktı benden soğumasını sağlamam gerekiyordu. Gördü sabaha kadar kaynanamla birlikte dövdüler çocukları da vermediler ellerinde buna dair doğru düzgün bir kanıt da yok. Ama ben polisin eve kadına şiddet vs bir çok nedenden dolayı defalarca geldiğine dair evdeki düzensizliği kayananam yaptığı ahlaksız işi herşeyi kanıtlayanabilirim. durum bu iken 2 yaşına gircek ve 3.5 yaşındaki oğullarımi onlara birkamak istemiyorum nasıl bir yol izlemeliyim nasıl yurda gitmeden ya da onlarda kalmadan yanıma alabilirim. Birde şu an yüzümde morluk ve kesikler var darp raporu alsam işime yarar mı? Yaptığım şeyi bilerek aldatmak için değil son kurtulma umudu ile yaptım yargılamayın.

Boşanmada nasıl bir yol izlemeliyim ve çocuklarımızı alabilir miyim?
Cevapla