Çizgi dizilerin gerçek hikayesinin ortaya çıkarılmasını nasıl buluyorsunuz?

Ben nefret ediyorum. Geçen bir pin'de gördüm "Maşa ve Koca Ayı'nın" gerçek hikayesini, berbat bir şey ya içimde ki çocuğu öldürdüler resmen.😒 Sizce bunu yapmaları doğru mu? Ya da ne kadar doğru?

Çizgi dizilerin gerçek hikayesinin ortaya çıkarılmasını nasıl buluyorsunuz?
Cevapla