Güncellemeler
+1 yıl
süper soru oldu tesekkürler💗
Her ikisi de kazanılması gerekilir.. Kimse sadece var olduğu için sevgiyi ya da saygıyı hak etmez..
Normalde saygı da sevgi de herkesedir, daha sonra insanlar hak etmediklerinden mahrum kalırlar.
Cevap
6Cevap
ikisi de hak edene verilir bence.
Sevgi saygı herkese. Yaradanı sevelim yaradandan ötürü :)
Saygı gösterilmez, hak edilir. Sevgi beslenmez, hissettirilir
Bence ikisi de hak edene. Bana saygısızlık eden birine saygılı olamam..
Sevgi ve saygı hakedene
saygı hakedenedir sevgi ise kıymet bilene
Sadece hak edene saygıyı da hak etmiyor herkes.
Bazıları o saygıyı da hak etmiyor
Saygı herkese sevgi sevene
İkisinin de kazanılması gerekir
Kimseyi sevmek zorunda değiliz ama saygı şart
ikisi de hak edene
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar