Oğlumu sürekli darlıyorum ve kısıtlıyorum geceleri arkadaşlarıyla oyun oynarken interneti kesiyorum sizce yaptığım şey doğrumu?

Oğlum 16 yaşında ve işten gelince oyun oynuyor geceleri uyusun diye interneti kesiyorum arkadaşlarıyla oynarken sizce yaptığım şey doğrumu öfke problemleri gibi şeyler yaratırmı

Oğlumu sürekli darlıyorum ve kısıtlıyorum geceleri arkadaşlarıyla oyun oynarken interneti kesiyorum sizce yaptığım şey doğrumu?
Cevapla