Düşlerini.. dertlerini suya anlattın mı hiç? Dilinden anladı mı sular?

Anneanne bir düş gördüm."Kızım hayra yor. Önce suya anlat sonra bana sor." Büyük sözü deyip gittim kuyuya. Dağlar nasıl yandı anlattım suya. Meğer ki arkamdan oda gelirmiş. Meğer ki bir büyük neler bilirmiş. Dedi kızım 'su ne anlar düşten rüyadan.. İçinde bir ateş.. çıngı olmadan. Dağlar tutuşmazdi.. yanmazdi kızım..'
Düşlerini.. dertlerini suya anlattın mı hiç? Dilinden anladı mı sular?
Cevapla