Anneme "iyi ki annemsin" dedim ağlamaya başladı?

zor bir dönemden geçiyordum, annemle dertleşirdik, gece ona böyle dedim uyumadan, ağlamaya başladı, üzüldüm neden ağlıyorsun dedim, ne bileyim dedi

yaşadığım şeyler çok büyük şeyler değil ama birazcık can sıkıcı şeyler.. onlara mı üzüldü? anlatmasam mı? ama onunla konusmamı seviyor

Anneme "iyi ki annemsin" dedim ağlamaya başladı?
Cevapla